Detroit Become Human
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه نسخه PC بازی Detroit: Become Human مشخص شد

یحیی رحیمی 29 آبان 1398 بدون دیدگاه
588 بازدید

استودیو Quantic Dream مدتی پیش دست به کار بزرگی زد و حق انتشار بازی های خود را از سونی پس گرفت و به جای آن یک کمپانی چینی حق نشر بازی هایش را خریداری کرد. همین باعث شد که استودیو تمامی بازی های خود را برای پلتفرم PC نیز آماده انتشار کند و مدتی پیش سه بازی مشهور این کمپانی برای PC معرفی شدند و حالا تاریخ عرضه یکی ازجدیدترین کارهای استودیو به نام Detroit: Become Human مشخص شده است.

بازی Detroit: Become Human توانسته با عرضه روی PS4 فروش خوبی تجربه کند و حالا استودیو می خواهد بخت خود را روی پلتفرم PC نیز بسنجد. همان طور که خبر دارید، این بازی تحت انحصار Epic Games Store خواهد بود و فعلا خبری از استیم و فروشگاه های دیگر نیست. به هر حال استودیو Quantic Dream تاریخ عرضه این بازی را روز 12 دسامبر معرفی کرده است و همچنین قیمت آن نیز 40 دلار خواهد بود که نسبت به PS4 اندکی ارزان تر است. همچنین یک تریلر نیز از بازی منتشر شده است که کیفیت نسخه PC را نشان می دهد و شاهد گرافیک فوق العاده و جزئیات سرشاری در شخصیت ها و دنیای بازی هستیم.

Detroit: Become Human ماه مه 2018 برای کنسول PS4 عرضه شد و داستان ما را به دنیای ربات ها در سال 2038 می برد و جایی که ربات ها و هوش مصنوعی به خودآگاهی رسیده اند. همین باعث شده است که جامعه ای فوق العاده شکننده ایجاد شود و داستان جذابی ایجاد شود. در واقع سه شخصیت اصلی وجود دارند که هر کدام دارای گذشته خاص خود و انگیزه های متفاوت هستند.

تمام بازی بر اساس تصمیمات بازیکن پیش می رود و حسابی گیر داستان خواهید شد. بازی Detroit: Become Human روز 12 دسامبر یا 21 آذر 98 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.