anthem
یحیی رحیمی

ریبوت Anthem 2.0 در دستور کار استودیو BioWare قرار گرفته است

یحیی رحیمی 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
505 بازدید

Kotaku امروز گزارشی از استودیو BioWare منتشر کرده است که یک سری اطلاعات از بازی های جدید را در اختیار ما قرار داد. برای نمونه از آینده Mass Effect خبردار شدیم و حالا این وب سایت در گزارشی جداگانه از برنامه ریزی برای ریبوت شوتر سوم شخص Anthem خبر داده است.

بازی Anthem فوریه سال جاری میلادی عرضه شد و با توجه به مشکلات متعدد و همچنین کمبود محتوا، نتوانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و همین باعث شد که EA و استودیو BioWare دست به تغییر استراتژی خود بزنند. این دو بارها گفته اند که در مورد این بازی اشتباه کرده اند و از فروش آن اصلا راضی نیستند. به هرحال استودیو تایید کرد که روی برطرف کردن مشکلات بازی کار خواهد کرد.

بالاخره آپدیت های متعددی برای Anthem منتشر شد اما هنوز هم یک سری مشکلات در بازی دیده می شود. حالا بر اساس صحبت های یک سری منابع نزدیک به EA، قدم هایی برای ساخت Anthem 2.0 برداشته شده است و قرار است المان های زیادی از بازی تغییر کند و عده ای نیز به طور کامل حذف شوند و تعدادی نیز به طور کامل بازطراحی شوند. Kotaku در ادامه گفته است که صدها توسعه دهنده در حال کار روی فاز بعدی بازی Anthem هستند.

قرار است که آپدیت های محتوا محور متعددی منتشر شوند اما این موضوع هنوز تایید نشده است و ممکن است که همه تغییرات را در یک آپدیت دریافت کنیم. به طور کلی تغییرات مربوط به Loot، مراحل و سیستم پیشرفت در بازی خواهد بود و همچنین یک سری المان های جدید نیز در بازی به کار خواهند رفت. البته در مورد ژانر MMO باید بگوییم که بازی های زیادی در نسخه های اول خود خراب کرده بودند اما توانستند در آپدیت های بعدی بازی را بهبود دهند.

به هر حال BioWare به شدت در حال تلاش برای رفع مشکلات است و جدا از آن روی Dragon Age 4 نیز کار می کند و حالا ساخت یک Mass Effect جدید نیز در دستور کار است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.