The-Witcher-3
یحیی رحیمی

بازی های جدید سرویس Xbox Games Pass معرفی شد: The Witcher 3

یحیی رحیمی 24 آبان 1398 بدون دیدگاه
463 بازدید

سرویس Xbox Game Pass رشد فوق العاده ای میان بازیکنان و طرفداران مایکروسافت داشته است. افرادی که کنسول Xbox One را خریداری کرده اند، از طریق این سرویس توانسته اند بازی های مختلفی را با قیمت بسیار پایین تجربه کنند. حالا مایکروسافت در ادامه روند گسترش این سرویس، بازی های جدیدی را به آن اضافه کرده است که از جمله آن‌ها می توان به The Witcher 3 اشاره کرد.

دیروز یک آگهی تبلیغاتی از مایکروسافت لو رفته بود که بر اساس آن بازی The Witcher 3: Wild Hunt به سرویس Xbox Game Pass اضافه می شد. این آگهی در واقع بازی های دیگری مانند Gears 5، Devil May Cry 5 و The Outer Worlds را نشان می داد و حالا این شایعه رنگ واقعیت پیدا کرده است و کاربران این سرویس آنلاین می توانند با پرداخت مبلغ ماهانه سرویس، از این بازی جذاب لذت ببرند.

از جمله بازی های جدید نیز می توان به Rage 2 اشاره کرد. این بازی چند ماه پیش عرضه شده بود و اگر تا به حال آن را تجربه نکرده اید، می توانید از این ماه در سرویس Xbox Game Pass از آن لذت ببرید. همچنین بازی Remnant From the Ashes نیز از جمله عنوان های جدید این سرویس جذاب است. آخرین بازی جذاب نیز Darksiders 3 است که سال پیش روانه بازار شد و تجربه آن به صورت رایگان قطعا دلپذیر خواهد بود.

مایکروسافت همچنین بازی Halo: Reach را نیز اضافه کرده است و به قولی در این زمینه کولاک کرده است. این تنها بازی های نام آشنایی هستند که به لیست بلندبالای سرویس Xbox Game Pass اضافه شده اند و در واقع بازی های بسیار بیشتری در راه انتشار برای کاربران هستند. برای نمونه Wasteland 3 از جمله همین بازی هاست. اگر از کاربران سرویس Xbox Game Pass هستید، قطعا اوقات خوشی در انتظار خود خواهد دید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.