steam
یحیی رحیمی

آپدیت جدید استیم جستجوی بازی های با ارزش خرید بالا را راحتتر می کند

یحیی رحیمی 23 شهریور 1398 بدون دیدگاه
467 بازدید

بدون شک فروشگاه استیم جایگاه ویژه ای میان کاربران و بازیکنان دارد و محبوبیت این فروشگاه بر کسی پوشیده نیست. آپدیت های متفاوت باعث شده است که هر بار ظاهر فروشگاه بهتر شود و البته که ویژگی های جالبی مانند بررسی بازی توسط بازیکنان و نظرات آن‌ها و همچنین انجمن فوق العاده فعال آن شگفت انگیز است.

به تازگی آپدیت جدیدی برای این فروشگاه منتشر شده است که جستجوی بازی ها را آسان تر از قبل می کند و نتایج جالب تری را برای مشتریان به اشتراک می گذارد. کمپانی Valve هدف اصلی این آپدیت را شخصی سازی بیشتر برای کاربران خود اعلام کرده است.

سیستم قدیمی جستجوی بازی های استیم این طور بود که تنها بازی های محبوب برای کاربر به نمایش در می آمد و انتخاب ها واقعا شخصی سازی شده و بر اساس موردعلاقه های کاربر نبود. این رویه تغییر داده شده است و از این به بعد بازی هایی را مشاهده خواهید کرد که بیشتر به علاقه شما می خورد. این تغییر در پارامترهای فروشگاه همراه برطرف شدن یک سری باگ ها بوده است و همچنین کیفیت سرویس نیز افزایش یافته است.

البته Valve گفته است که تنها 5 درصد از مشتریان این تغییرات را خواهند دید و این به برنامه نویسان فرصت می دهد تا اطلاعات واقعی تری را تجزیه و تحلیل کند و همچنین نتایج بهتری نیز به دست آورند. افرادی که در آزمایش انجام گرفته کمپانی شرکت کرده اند، باعث افزایش احتمال 15 درصدی خرید یک بازی یا کلیک روی آن شده اند. به طور دقیق تر بگوییم صفحه بازی های پیشنهاد شده برای کاربر افزایش 75 درصدی در بازدید داشته است و همچنین میزان بازدید بازی ها نیز 48 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر آن‌ها باعث شده است که بازیکنان بازی های بیشتری را به فهرست WishList اضافه کنند. حالا تمامی این تغییرات در دسترس تمامی بازیکنان قرار گرفته است و به مرور بازی های بهتری را در صحفه اصلی فروشگاه خواهید دید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.