x019
یحیی رحیمی

کنفرانس X019 خبرهایی پیرامون xCloud و 12 بازی مایکروسافت منتشر خواهد کرد

یحیی رحیمی 19 آبان 1398 بدون دیدگاه
557 بازدید

مایکروسافت به شدت در حال کار روی سیستم های بازی خود است. تا به حال سرویس های مختلفی را تاسیس کرده است که هر کدام به نوبه خود توانسته اند موفقیت خوبی به دست بیاورند. از جمله آن‌ها می توان به پروژه استریم xCloud اشاره کرد که فعلا خبر زیادی پیرامون آن نیست و به نظر قرار است در کنفرانس X019 امسال خبرهای جدیدی در مورد آن منتشر شود.

مایکروسافت به شدت در حال آماده سازی برای اجلاس X019 است و قرار است که این کنفرانس فوق العاده بزرگ باشد. بسیاری باور دارند که بعد از E3 این بزرگ ترین اجلاس Xbox در سال جاری خواهد بود و قرار است که امسال خبرهای جدیدی نیز منتشر شود که برق از سر همه خواهد برد. قرار است که 24 بازی مختلف در نمایشگاه آن قابل بازی باشند و در این میان اسم های بزرگی را می شود دید اما به نظر می رسد که خبرهای بزرگ تری در راه است.

در حساب توییتر رویداد X019 تایید شده است که خبرهای بزرگی در مورد Xbox Game Pass و همچنین پروژه xCloud منتشر خواهد شد. احتمالا بازی های جدیدی برای Game Pass معرفی خواهد شد و همچنین xCloud نیز مدت هاست که زیر بمباران شایعات قرار دارد و ممکن است که مایکروسافت بالاخره تاریخ عرضه آن را در اختیار همه قرار دهد. بسیاری باور دارند که تاریخ عرضه چند بازی مختلف نیز در این مراسم معرفی خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت که 12 بازی از اختصاصی های مایکروسافت در کنفرانس X019 حضور خواهند داشت و با اجلاس بزرگی روبه رو هستیم. مایکروسافت در این مورد گفته است که منتظر یک قسمت از Inside Xbox جدید باشید که خبرهای بزرگی در راه هستند. این رویداد از 14 تا 16 نوامبر میلادی در جریان خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.