nioh
یحیی رحیمی

با بازی های رایگان ماه نوامبر PS Plus آشنا شوید: Nioh و Outlast 2

یحیی رحیمی 9 آبان 1398 بدون دیدگاه
949 بازدید

فردا رسما ماه نوامبر میلادی شروع می شود و گذر ماه ها از آنچه فکر می کردیم سریعتر اتفاق می افتد. به هر حال سونی امروز بازی های رایگان جدید سرویس PS Plus را برای ماه بعدی میلادی معرفی کرده است و می توانید چند بازی جدید را به کتابخانه دیجیتالی خود اضافه کنید. این ماه اما Nioh و Outlast 2 مهمان شما خواهند بود.

همان طور که می بینید، بازی های این ماه سرویس PS Plus فوق العاده با کیفیت هستند. می توانید عنوان Nioh که ساخته استودیو Koei Tecmo و بسیار شبیه سری Souls است را به رایگان تجربه کنید. این بازی در واقع سال 2017 به بازار عرضه شود و توانست طرفداران زیادی به خود جذب کند. جالب است که خبر رایگان شدن این بازی به همراه اعلام تاریخ عرضه Nioh 2 منتشر شده است.

دومین بازی که این ماه قرار است در اختیار اعضای سرویس PS Plus قرار گیرد، Outlast 2 است. این بازی طبیعتی ترسناک دارد. داستان بازی پس از اتفاقات قسمت اول ادامه پیدا می‌کند ولی شما کنترل شخصیت متفاوتی را بر عهده دارید. خشونت این بازی در حد فوق العاده ای قرار دارد و برای همین به افرادی که زیر 18 سال هستند، به هیچ عنوان تجربه این بازی پیشنهاد نمی شود. این بازی نیز سال 2017 عرضه شد و به نظر بسیاری نسبت به نسخه اول افت زیادی داشت.

به هرحال اگر از اعضای سرویس PS Plus هستید، می توانید دو بازی فوق العاده را این ماه تجربه کنید. عنوان Nioh 2 که شباهت زیادی به DarkSouls دارد و از نمونه های موفق آن است و Outlast که یکی از ترسناکترین بازی های ویدیویی ممکن است. می توانید از 5 نوامبر میلادی، یعنی سه شنبه آینده شروع به دانلود این دو بازی برای PS4 کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.