God of War 2 Ragnarok
مهدی ملکی

ممکن است بازی God of War: Ragnarok برای پلی استیشن 4 هم عرضه شود

مهدی ملکی 28 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,191 بازدید

با وجود اینکه مارک سرنی، معمار ارشد بخش پلی استیشن در خلال اولین نمایش بزرگ PS5 اشاره کرد که: ما به نسل‌ها باور داریم؛ سونی از آن زمان بیشتر از هر وقت دیگری موضع عرضه بازی‌های بین نسلی را حفظ کرده است و باید توجه داشت که بسیاری از این بازی‌ها عناوین انحصاری هستند؛ حالا به نظر می‌رسد که این مسئله باز هم به پایان نرسیده و ممکن است که شاهد عرضه بازی‌های انحصاری بین نسلی بیشتری برای PS4 باشیم.

وب‌سایت The Telegraph به تازگی با جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مصاحبه کرده و درباره بازی God of War: Ragnarok از او سؤال پرسیده است. برای مثال از او پرسیده شد که آیا این بازی دنباله مستقیمی بر بازی God of War 2018 محسوب می‌شود و آیا تنها یک بازی انحصاری برای کنسول PS5 است؟ آقای رایان پاسخ قانع‌کننده‌ای ارائه نداد و هدف خود را مشخص نکرد.

jim ryanمتاسفم؛ من امروز در اینباره چیزی برای گفتن ندارم.

پیش از این سونی در رابطه با بازی‌های که فقط برای PS5 انحصاری بودند، پیشرو بود؛ اما اکنون می‌دانیم که تنها بازی‌های Demon’s Souls و Astro’s Playroom عناوین انحصاری کنسول نسل نهمی سونی هستند. شنیدن این موضوع که بازی‌های Spider-Man: Miles Morales، Horizon Forbidden West و Sackboy: A Big Adventure برای کنسول PS4 هم منتشر می‌شوند آن هم پس از اینکه برای PS5 معرفی شده‌اند، بسیار تعجب برانگیز است.

بنابراین با توجه به تمام مواردی که به آن‌ها اشاره شد و با توجه به بازار کنسول PS4 که بیش از 112 میلیون نفر را شامل می‌شود، شاید سونی اجازه دهد که یک نسخه از God of War: Ragnarok برای PS4 هم عرضه شود. البته ممکن است که همه این‌ها خیالات واهی باشد و سونی تنها به خاطر عدم اطمینان از زمان عرضه بازی در سال 2021، چندان به این مبحث علاقه نشان ندهد.

بازی God of War 2018 یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری نسل هشتم سونی بود که روند داستان را با یک سافت ریبوت باری دیگر تعریف کرد؛ این بازی تغییرات بنیادینی را به همراه داشت و با پیاده کردن مکانیسم‌های جدید، زمینه‌های تازه‌ای را در این مجموعه گشود. بازی God of War: Ragnarok در حال حاضر برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده است و مطمئن خواهیم بود که برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد.

مبنع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.