Monster-Hunter-World-Iceborne
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه نسخه PC بازی Monster Hunter World: Iceborne مشخص شد

یحیی رحیمی 4 آبان 1398 بدون دیدگاه
1,193 بازدید

بازی Monster Hunter World توانست جان دوباره ای به این فرانچایز و البته خود کمپانی Capcom بدهد. این بازی با عرضه در سال گذشته میلادی طرفداران فوق العاده زیادی پیدا کرد و توانست رکوردهای فروش را نیز جابه جا کند. مدتی پیش شاهد معرفی یک بسته الحاقی کاملا بزرگ به نام Monster Hunter World: Iceborne بودیم. تاریخ عرضه آپدیت روی پلتفرم های مختلف متفاوت بود و حالا تاریخ عرضه روی PC اعلام شده است.

Capcom اولین تریلر برای Monster Hunter World: Iceborne روی PC را منتشر کرده است و علاوه بر آن تاریخ عرضه بازی نیز اعلام شده است. قرار است که این بسته الحاقی جدید در تاریخ 9 ژانویه 2020 عرضه شود. این آپدیت یک سری هیولاهای جدید را اضافه می کند و همچنین سلاح های نو و البته فضای جدید در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. این آپدیت بازیکنان را به عصر یخ و سرما می برد و برای همین باید آماده شکست هیولاهای یخی باشید.

Monster Hunter World: Iceborne از لحاظ گرافیکی نیز فوق العاده بهبود یافته است. پشتیبانی از قابلیت 4K اضافه شده است و همچنین شاهد فریم ریت نامحدود نیز هستیم. کمپانی همچنین تایید کرده است که زره Guardian Armor به عنوان یک آیتم مجانی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد تا بتوانند همان ابتدای کار، در سرزمین سرما و یخبندان دوام بیاورند و به مبارزه بپردازند.

همچنین Rajang نیز بعد از انتشار برای PC منتشر می شود. با توجه به اینکه این هیولا تقریبا یک ماه بعد از انتشار DLC برای پلتفرم های دیگر عرضه شد، طرفداران بازی نیازی به صبر زیاد و خارج از تحمل ندارند. تا به حال ویدیوهای مختلفی از این آپدیت منتشر شده است و همچنین منتقدان نیز نمرات فوق العاده ای به آن اعطا کرده اند، کافی است تا 9 ژانویه 2020 برای دریافت Monster Hunter World: Iceborne صبر کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.