batman-arkham-knight
یحیی رحیمی

شایعه: Batman: Arkham Legacy اسم نسخه جدید سری بتمن خواهد بود

یحیی رحیمی 2 آبان 1398 بدون دیدگاه
863 بازدید

تقریبا اطلاعاتی در دست داریم که بر اساس آن‌ها استودیو WB Games Montreal در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی بتمن است. اما هیچ اطلاعات دیگری غیر از این شایعه در دست نداریم و حالا به کمک اطلاعات درز شده توسط یکی از اعضای داخلی صنعت بازی های ویدیویی، به نظر اسم نسخه جدید لو رفته است و قرار است Batman: Arkham Legacy اسم بازی جدید باشد.

این اطلاعات توسط Sabi منتشر شده است که از صنعت بازی های ویدیویی کاملا خبر دارد و قبلا نیز اطلاعاتی را منتشر کرده بود که کاملا درست از آب درآمده اند. او گفته است که نسخه جدید بازی بتمن، Batman: Arkham Legacy خواهد بود. او همچنین گفته است که تمام خانواده بتمن مانند Robin، Batgirl، Nightwing در بازی جدید حاضر خواهند بود و این اطلاعات نیز بر اساس صحبت های این فرد، کاملا جدی هستند.

البته که هیچ کدام از این اطلاعات توسط خود استودیو تایید شده است و چندان امیدی نیز به آن نداشته باشد. ممکن است که تغییراتی در این مورد ایجاد شود و تا زمانی که بازی به صورت رسمی معرفی نشود، چیزی نمی توان گفت. نسخه های قبلی بازی، تنها شخصیت بتمن را تحت کنترل ما قرار می داد و به نظر می رسد که در نسخه جدید قرار است همه چیز تغییر کند و بازی اجازه به خدمت گرفتن دیگر شخصیت ها را نیز خواهد داد. شایعات قبلی حاکی از گنجاندن Court of Owls در بازی جدید نیز بود و اگر همه اینها درست از آب دربیاید، قطعا با نسخه ای فوق العاده از بتمن روبه رو خواهیم شد.

این Warner Bros. Interactive است که باید اطلاعات کاملی از بازی ارایه دهد و این اتفاق نیز ممکن است اواخر 2019 اتفاق بیتفد. با توجه به سرعت انتشار شایعات نیز ممکن است زودتر از اینها شاهد معرفی بازی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.