دانلود بازی The Forest Quartet برای PC
دانلود بازی The Forest Quartet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Forest Quartet برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,436 بازدید

دانلود بازی The Forest Quartet برای کامپیوتر

آیا از تجربه بازی‌هایی که به شدت طولانی هستند و زمان زیادی از شما می‌گیرند خسته شده‌اید؟ آیا موضوعات بیهوده‌ای مانند انجام مأموریت‌های فرعی و ارتقای شخصیت خود کلافه‌اید؟ خب پس خبر خوبی برایتان داریم. بازی مستقل The Forest Quartet از استودیوی Mads & Friends عنوانی در سبک پازل و ماجراجویی بوده که از موسیقی جاز الهام گرفته و بدون هیچ سیستم ارتقا یا چیزهای اضافه، می‌تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد. The Forest Quartet همچنین بازی بسیار کوتاهی است.

داستان ساده و در عین حال جذاب بازی The Forest Quartet ، شما را در نقش یک خواننده جاز به اسم نینا قرار می‌دهد؛ یا بهتر است بگویم روح نینا، زیرا نینا به طرز غم انگیزی در اثر یک بیماری غیر منتظره درگذشت. مرگ او سه عضو باقیمانده گروه چهار نفره جنگل را تنها و غمگین کرده است. نینا عضو اساسی این گروه بود که آهنگ‌هایشان را در کنار هم نگه می‌داشت. بدون او، آنها هم از نظر استعاری و هم به معنای واقعی کلمه در اعماق جنگلی که آنها را خانه می‌نامند گم می‌شوند.

شخصیت اصلی باید از دنیای دیگر به گروه خود کمک کند تا مسیرشان را پیدا کرده و با آن‌ها برای یک بار نهایی اجرا کند. این داستان و گیم پلی بازی تنها 90 دقیقه از وقت بازیکن را به خود اختصاص می‌دهد. این یک بازی زیبا و خاطره‌انگیز است. جلوه‌های بصری با استایل هنری فوق‌العاده همراه شده تا تجربه‌ای عمیقاً متحرک و جذاب را شکل دهد. اگر به بازی های مستقل و داستان محور کوچک علاقه دارید که تا مدت‌ها از ذهنتان پاک نشود، به شما تجربه The Forest Quartet را پیشنهاد می‌کنیم.

بازی The Forest Quartet عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. این بازی داستانی را درباره یک گروه موسیقی جاز می‌گوید که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند و باید مسیر خود برای خروج از جنگل را پیدا کنند. داستان و گیم پلی کوتاه بازی شما را تا پایان با خود همراه کرده و قطعاً تا مدت‌ها نیز از خاطرتان خارج نمی‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GRIS و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Forest Quartet برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i5 4670T @2.3 GHz, AMD FX 8370E @3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 650, Nvidia GeForce GT 750M, Radeon HD5850 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2500 @3.3 GHz, AMD FX 6120 @3.6 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680, NVIDIA GeForce GTX 960M, AMD Radeon HD 7870 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Forest Quartet is a puzzle adventure about a gone, but not forgotten, lead singer. Play her spirit and travel through 3 acts unique to the members of her band for a final concert. Face their emotions, solve puzzles and fight the corruption plaguing their souls. Something strange has taken over the once green and lush nature that Kirk would draw his inspiration from. The fungus slowly creeps and turns growth into decay. Use the power of your voice to restore the forest. The forest has become an abyss of darkness.
Creatures have awoken from the depths of the underground, swarming JB’s house. Find the light that once existed to reignite JB’s musical spark.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.