call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

Infinity Ward: هیچ گونه Loot Box در بازی Call of Duty: Modern Warfare وجود ندارد

یحیی رحیمی 22 مهر 1398 بدون دیدگاه
525 بازدید

بازی Call of Duty: Modern Warfare یکی از برترین بازی هایی است که تا به حال در میان نسخه های متعدد ندای وظیفه دیده ایم. بخش داستانی آن فوق العاده جذاب است و از سوی دیگر بخش مولتی پلیر نیز یکی از کامل ترین هاست. در این میان نگرانی هایی در مورد استفاده از خریدهای درون بازی نامناسب مانند Loot Box ها وجود دارد و به نظر می رسد که استودیو Infinity Ward قرار نیست از آن‌ها استفاده کند.

Joel Emslie که کارگردان هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare و یکی از توسعه دهندگان برجسته استودیو است، از شبکه اجتماعی Reddit برای صحبت در مورد یک سری شایعات که ممکن است به وجهه بازی ضربه بزنند استفاده کرده است. او قبلا گفته بود که بازی به کاربران یک مسیر مستقیم برای دریافت جوایز ارایه خواهد کرد و حالا جزئیات بیشتری را در مورد خریدهای درون بازی و دیگر بخش ها مشخص کرده است. او در این مورد گفته است:

مدتی است که اطلاعات اشتباهی در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر می شود و افراد را به اشتباه می اندازد. آنچه حالا می توانم بگویم آن است که ما قطعا در حال حاضر روی هیچ گونه Supply Drop یا سیستم Loot Box کار نمی کنیم. تمامی آیتم ها توسط خود گیم پلی باز خواهند شد.

او همچنین گفته است که اطلاعات بیشتر این هفته منتشر خواهد شد و به بقیه سوالات نیز جواب خواهد داد. با این حساب آیتم های تزئینی مانند لباس و… از طریق خود گیم پلی و بازی کردن به دست می آیند و لازم نیست که برای آن‌ها پول پرداخت کرد. هر چند که هنوز گزینه خرید برای افراد فعال خواهد بود و افرادی که می خواهند تفنگ ها را همان ابتدای کار داشته باشند، می توانند پول پرداخت کنند یا آنقدر بازی کنند که برایشان باز شوند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.