halo-infinite
یحیی رحیمی

تولید کننده اصلی Halo Infinite استودیو 343 Industries را ترک کرد

یحیی رحیمی 21 مهر 1398 بدون دیدگاه
457 بازدید

مایکروسافت قرار است که نسل بعدی کنسول Xbox خود به نام Project Scarlett را در تعطیلات آخر سال 2020 به همراه بازی Halo Infinite به بازارهای جهانی عرضه کند. این بازی قرار بود زودتر منتشر شود اما بعدها تصمیم گرفته شد که همراه کنسول باشد و به عنوان اولین اختصاصی کنسول جدید قد علم کند. نگرانی هایی در زمینه روند تولید بازی Halo Infinite وجود داشته است و برای نمونه کارگردان اصلی بازی به نام Tom Longo ماه اوت گذشته استودیو را ترک کرد و حالا خبر از جدا شدن یکی دیگر از توسعه دهندگان به گوش می رسد.

این واقعه عجیبی نیست که هنگام اتمام تولید یک بازی، توسعه دهنده از تیم تولید جدا شود اما یک سال قبل از عرضه بازی چه؟ مایکروسافت باور دارد که ممکن است در روند تولید یک بازی، نقش ها تغییر کنند و فردی که قبلا برای نقشی مناسب بوده است، حالا دیگر به درد ادامه نمی خورد و به نوعی بازی پیشرفت می کند. در این میان Mary Olson که تولید کننده استودیو و همچنین یکی از مدیران تولید بازی Halo Infinite است، کار در استودیو 343 Industries را ترک کرده است.

به نظر می رسد که جدایی او اخیرا انجام شده است و با نگاه به صفحه Linkedin او، می توان دید که Olson حالا در مقام مدیر تولید برای استودیو Midwinter Entertainment کار می کند. این همان استودیویی است که Josh Holmes که از توسعه دهندگان قبلی 343 Industries و همچنین بازی Halo 5: Guardians است، در آن کار می کند و مسئولیت بخش طراحی و تولید را به دست دارد.

فعلا بیانیه رسمی در مورد ترک استودیو 343 Industries توسط هیچ کدام از طرف ها منتشر نشده است و باید دید که مایکروسافت چیزی در این مورد خواهد گفت یا خیر. به نظر می رسد که مسئولیت تولید Halo Infinite نیز فعلا روی دوش Chris Lee است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.