gta v
یحیی رحیمی

همکاری تولید کننده Crackdown 2 با Rockstar برای تولید یک بازی جدید!

یحیی رحیمی 21 مهر 1398 بدون دیدگاه
741 بازدید

استودیو Ruffian Games که تولید کننده بازی Crackdown 2 است، تا به حال حضور گرمی در صنعت بازی های ویدیویی داشته است. این استودیو در تولید بازی Halo: Reach و اضافه کردن آن به The Master Chief Collection همکاری نزدیکی با 343 Industries داشت و حالا قرار است که همراه Rockstar Games روی یک بازی جدید کار کند و فعلا به دنبال یک سری توسعه دهندگان برای این کار می گردد.

این توسعه دهنده نام آشنا در لیست افراد مورد نیاز خود از مهندس گرافیک و جلوه های بصری و همچنین طراح رابط کاربری نام برده است. این توسعه دهنده به دنبال افرادی است که تجربه ای کافی در زمینه تولید بازی های اکشن مولتی پلیر روی PC و Mobile داشته باشند و به نظر یک بازی جذاب و دسته اول در راه است.

هیچ جای این گزارش البته نام Rockstar مشاهده نمی شود اما The Scottish Games Network در وب سایت خود اعلام کرده است که Ruffian در حال کار روی یک عنوان جدید به همراه Rockstar Games است. بعد از آن بود که استودیو این مقاله را ریتوییت کرد و در متن نقل قول نیز عبارت ما استخدام می کنیم را ذکر کرد. به نظر همه چیز جدی است و واقعا توسعه دهنده بازی Crackdown 2 در حال تولید یک بازی اکشن به همراه Rockstar است.

این استودیو سابقه بلندمدتی در زمینه توسعه بازی های ویدیویی دارد. همین چند وقت پیش بود که بخش مولتی پلیر Crackdown 3 را تولید کرد و همچنین یک بازی واقعیت مجازی به نام RADtv را عرضه کرد. فعلا نمی دانیم که این کمپانی در حال پورت یک بازی جدید است یا اینکه یک پروژه جدید را به دست گرفته است. این استودیو همچنین در شهر داندی کشور اسکاتلند قرار دارد و با مقر Rockstar در ادینبرو حدود 40 دقیقه فاصله دارد.
نظر شما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.