call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد؛ کمتر از قبل

یحیی رحیمی 20 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,104 بازدید

چند روز پیش استودیو Infinity Ward با اعلام سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Modern Warfare همه را متعجب ساخت. این کارت گرافیک یا پردازنده نبود که مورد توجه قرار گرفت و بلکه فضای مورد نیاز برای نصب بازی بسیار بالا و عجیب و غریب بود. میزان فضای خالی برای نصب باز ی حدود 175 گیگابایت عنوان شده بود و برای بسیاری سوال بود که چطور این بازی این اندازه حجیم است.

امروز استودیو به دلیل حاشیه ایجاد شده برای بازی، در یک اعلامیه به این 175 گیگابایت واکنش نشان داده است و به نظر می رسد که این رقم برای تمام بازی به همراه بسته های الحاقی و آپدیت های مختلف است. در پست رسمی منتشر شده گفته شده است که این 175 گیگابایت فضای خالی برای دانلود محتوای بعد از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare و آنچه قرار است برای آن منتشر شود. حجم فایل نصبی اولیه در ابتدا کوچک تر خواهد بود.

با توجه به آپدیت ها و محتوای بعد از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare، طبیعی است که فضای خالی زیادی برای آن کنار بگذاریم. این بازی علاوه بر بخش داستانی عمیق و درگیر کننده، دارای بخش آنلاین فوق العاده ای نیز هست که مودهای مختلفی را ارایه می دهد. همچنین بخش Spec Ops را نیز نباید فراموش کرد که مپ ها و محتوای جداگانه ای برای خود دارد. خوب است که استودیو این اندازه به صحبت های پیرامون بازی واکنش نشان می دهد. با این حساب ممکن است حتی 175 گیگابایت هم کافی نباشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare یکی از جاه طلبانه ترین نسخه هایی است که تا به حال از ندای وظیفه دیده ایم و محتوایی که تا به حال به ما نشان داده شده است فوق العاده بوده است. قرار است روز 25 اکتبر میلادی شاهد عرضه بازی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.