GTA-Online-How-to-play-new-King-of-the-Hill-game-mode
یحیی رحیمی

با مود جدید GTA Online به نام King of the Hill آشنا شوید

یحیی رحیمی 19 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,576 بازدید

Rockstar Games مدت هاست به پشتیبانی از بازی GTA Online ادامه داده است و هر بار یک آپدیت فوق العاده را برای آن منتشر کرده است. حالا در جدیدترین آپدیت این بازی، شاهد یک مود جدید به نام King of the Hill هستیم و همچنین اگر دنبال ماشین و خودروهای ناب می گردید، گاراژ خود را آماده کنید که صدای موتور اتومبیل های لوکسی به گوش می رسد.

مود King of the Hill در نوع خودش بسیار جالب است و به بازیکنان اجازه می دهد تا در 2 تا 4 گروه تقسیم شوند و آنگاه در نقاط خاصی از نقشه به انجام ماموریت بپردازند. انجام این مود از بازی باعث دریافت GTA$ و همچنین RP مجانی خواهد شد و در نتیجه این فرصت بسیار عالی را از دست ندهید. گفتنی است تا 16 نفر می توانند در این مود جدید شرکت کنند.

در قسمت اتومبیل ها نیز شاهد دریافت یک خودرو فوق العاده هستیم. حالا می توانید Ocelot Jugular را که یک ماشین مسابقه ای فوق العاده است را از فروشگاه Legendary Motorsport دریافت کنید. اخیرا Rockstar در زمینه اتومبیل ها بسیار دست و دلباز بوده است و چندین خودرو شیک و گران قیمت را به رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده است و حالا می توانید این یکی را نیز به گاراژ خود اضافه کنید.

جوایز ماموریت های Client Job نیز تا روز 16 اکتبر دوبرابر شده است و با انجام هر کدام از آن‌ها، قادر به دریافت جوایز خوبی خواهید شد. به طور کلی GTA$ دوبرابر و همچنین مراحل جدیدتری را دریافت خواهید کرد. همچنین در صورت شرکت در این مراحل نیز می توانید 40 درصد تخفیف Benefactor Terrobyte را دریافت کنید و این می تواند شروع خوبی برای افرادی باشد که تازه در این بازی دست به کار شده اند و می خواهند پیشرفت اولیه خوبی داشته باشند.

در صورتی که این هفته سری به کازینوی بازی بزنید و جایزه بزرگ آن را ببرید، یک خودرو مسابقه ای فوق العاده دریافت خواهید کرد و البته مانند همیشه نیز یک سری لباس های خاص برای خرید خواهید داشت. اگر روی حساب خود، Red Dead Redemption 2 را پیش خرید کنید یا اینکه نسخه کنسول آن را به حساب Rockstar خود متصل کنید، یک ماسک ترسناک دریافت خواهید کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.