playstation-vr-headset-2
یحیی رحیمی

پتنت جدید PSVR نشان از هدست بدون سیم و همچنین برجسته بین سه‌بعدی دارد

یحیی رحیمی 18 مهر 1398 بدون دیدگاه
348 بازدید

سونی دیروز به طور رسمی اعلام کرد که اسم کنسول نسل بعدی اش، PlayStation 5 خواهد بود و همچنین کنسول سال آینده میلادی به طور کامل معرفی خواهد شد. یک سری اطلاعات از کنترلر جدید کنسول دریافت کردیم و فهمیدیم که دو کلید جدید به آن اضافه شده است. اما به نظر می رسد که نسل بعدی PSVR نیز فوق العاده پیشرفته است.

واضح است که سونی یکی از طرفداران بزرگ واقعیت مجازی است و عرضه کنسول PSVR نیز نشان از همان بود. البته شایعات حاکی از آن است که PSVR 2 در کنار PlayStation 5 عرضه نخواهد شد اما این کنسول بدون شک از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. حالا پتنت جدید از یک هدست معرفی نشده منتشر شده است که به احتمال قوی PSVR 2 باشد. این پتنت توسط سونی ثبت شده است و یک سری پیشرفت های جدی را در این هدست نشان می دهد.

این پتنت یک هدست با 2 دوربین در جلو و یکی در پشت را نشام می دهد و همچنین کنترلر نیز دارای دوربین مخصوص به خود است. دوربین های جلوی هدست فوق العاده هیجان انگیز هستند زیرا که آن‌ها باعث فعال شدن دید شفاف و با زاویه بیشتری خواهد شد. این دوربین ها به بازیکن اجازه می دهند که اطراف را ببیند و هر کدام از دوربین ها تصویر یک چشم را نشان خواهد داد و یک اثر برجسته بینی سه بعدی ایجاد خواهد کرد.

psvr patent

به نظر می رسد که سونی به دنبال ساخت یک هدست بدون سیم و وایرلس است. این پتنت نشان می دهد که اطلاعات توسط بلوتوث دریافت می شوند و خود هدست نیز دارای منبع تامین برق خود و باتری مخصوص است. البته که نمی توان از روی یک پتنت گفت که محصول اصلی واقعا همین خواهد بود و معمولا کمپانی ها ایده های مختلفی را دنبال می کنند و در آخر چندین دفعه آن را تغییر می دهند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.