battlefield v
یحیی رحیمی

Battlefield V به دنبال کسب بازیکن؛ سه آخر هفته رایگان در انتظار همه

یحیی رحیمی 18 مهر 1398 بدون دیدگاه
672 بازدید

بازی Battlefield V پارسال به بازارها عرضه شد و این بازی آنچنان که باید طرفداران زیادی کسب نکرد و سریعا از سرتیتر خبرها نیز فاصله گرفت. حالا EA به عنوان بخشی از جشن های سالانه Battlefest، بازی Battlefield V را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده است و قرار است این ماه، شاهد سه آخر هفته مجانی باشیم و هر آخر هفته نیز یک سری مودهای جدید بازی را در اختیار همه قرار می دهد.

قرار است که بخش داستانی بازی Battlefield V در تمامی سه آخر هفته در دسترس قرار گیرد و برای همین می توانید کل بخش داستانی را به رایگان تجربه کنید و این خبر خوبی است. علاوه بر اینها مود آنلاین Squad Conquest که برای بازیکنان جدید طراحی شده است نیز در اولین آخر هفته در دسترس قرار خواهد گرفت و بعد از آن، در 2 آخر هفته مجانی دیگر نیز حضور خواهد داشت و به بازیکنان کمک خواهد کرد تا با پایه های بازی آشنا شوند.

اولین آخر هفته مجانی بازی Battlefield V از امروز شروع خواهد شد و تا 13 اکتبر میلادی ادامه خواهد یافت. می توانید امروز مود Rush را بازی کنید و همچنین نقشه Operation Underground را نیز در دست داشته باشید. همچنین مپ های Rotterdam، Narvik و Mercury نیز در دسترس همه خواهند بود.

اگر به مود Conquest علاقه مند هستید، بین روزهای 17 تا 20 اکتبر قادر به تجربه آن خواهید بود. استودیو DICE می خواهد در این هفته روی مبارزات پیاده تمرکز کنید و برای همین است که بیشتر شاهد نقشه های زمینی هستیم. در آخر نیز بین روزهای 24 تا 27 اکتبر شاهد مود Grand Operation هستیم که تمام بخش های زمینی و هوایی را به نمایش خواهد گذاشت. تمامی پیشروی های شما در این سه هفته، در صورت خرید بازی به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد و همچنین جوایز بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

بازی Battlefield V از امروز در Origin در دسترس خواهد بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.