red dead redemption 2
یحیی رحیمی

با محتوای مخصوص PC بازی Red Dead Redemption 2 آشنا شوید؛ کیفیت 4K!

یحیی رحیمی 18 مهر 1398 4 دیدگاه
1,248 بازدید

کمپانی Rockstar بالاخره انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را برای PC تایید کرد. همچنین مشخصات سخت افزاری سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی PC نیز اعلام شد و حالا یک سری محتوای اضافی برای این بازیکنان نیز اعلام شده است که در نوع خودشان هیجان انگیز و جالب هستند.

بخش داستانی بازی Red Dead Redemption 2 شاهد یک سری اضافات و تغییرات بوده است و حالا Rockstar این تغییرات را به طور کامل توضیح داده است. پیشنهاد می کنیم ابتدا نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نیز بیندازید. سه مرحله دستگیری و قتل اضافه شده است و حالا به عنوان جایزه بگیر، سه نفر را که یکی از آن‌ها دزد قهاری است را به قتل خواهید رساند. همچنین مرحله Bart Cavanaugh نیز شما را در درگیری با گروه تبه کار بزرگی می اندازد و باید رئیس گروه را زنده یا مرده پیدا کنید و گروهشان را بهم بزنید.

علاوه بر اینها یک سری تغییرات در نقشه نیز انجام شده است و برای نمونه چندین گنجینه جدید اضافه شده اند که پیدا کردن آن‌ها می تواند پول خوبی به جیب شما بزند. علاوه بر اینها سلاح های تازه ای مانند M1899 Pistol که یک نیمه اتومات کوچک است اضافه شده اند و همچنین مدل های Evans Repeater و Le Mat Revolver که هر کدام سلاح های قدرتمندی هستند نیز همراه شما خواهد بود.

چندین اسب جدید به نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 اضافه شده است و برای نمونه Warped Brindle Arabian که از نژاد عرب است و اسب چست و چابکی است. توسعه دهندگان همچنین گفته اند که بازی از HDR نیز پشتیبانی می کند و برای صفحه نمایش های با رزولوشن 4K نیز برنامه ریزی شده است و اگر سخت افزار به این قدرتمندی دارید، می توانید از Red Dead Redemption 2 با این کیفیت بالا لذت ببرید.

گفتنی است پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 نیز یک سری آیتم های جذاب در اختیار شما قرار خواهد داد و این طور به راحتی از بقیه جلو خواهید زد و کمک خوبی در بخش Online نیز خواهید داشت. گفتنی است این بازی جذاب روز 5 نوامبر برای PC عرضه خواهد شد. انتشار بازی تا 2 ماه در انحصار Epic Games Store خواهد بود.

red dead redemption 2

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    aref

    مهمان

    همونطور که مورتال mx11 کرک شد اینم کرکش میکنن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    با سلام و درود سیتم عاملش چیه؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Ali

      نویسنده

      تو خبرهای قبلی هستش یه نگاه به بخش خبری داشته باشید.

  • Avatar

    Ali

    مهمان

    با سلام و درود سیستم براش نگفتن؟؟؟

    پاسخ دهید