دانلود بازی Tron Identity برای PC
دانلود بازی Tron Identity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tron Identity برای PC

پارسی گیم 25 فروردین 1402 بدون دیدگاه
4,450 بازدید

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر

Tron نام فیلمی مشهور در ژانر علمی تخیلی بود که در اوایل دهه 80 میلادی منتشر شد و به واسطه جلوه‌های ویژه انقلابی و موسیقی متن فوق‌العاده‌اش، توانست تبدیل به یکی از آثار کلاسیک آن دهه شود. این فیلم حتی شامل یک دنباله جذاب نیز می‌شود که البته مدت‌ها پس از فیلم اول ساخته شد. به همین واسطه، سال‌ها بعد شاهد ساخته شدن یک بازی ویدئویی نیز بر اساس این فیلم مشهور هستیم. بازی Tron Identity عنوانی است که در سبک رمان بصری و ماجراجویی تولید شده و سعی دارد تا داستانی متفاوت را نسبت به فیلم‌ها روایت کند. در حالی که آن دو فیلم سعی داشتند تا دسیسه‌ها، نیروهای شرور و رابطه انسان با ماشین‌ها را به تصویر بکشند، داستان این بازی رابطه ماشین‌ها زمانی که انسان‌ها حضور ندارند را مورد بررسی قرار خواهد داد.

Tron Identity بازیکنان را در نقش Query قرار می‌دهد. شاگرد Tron که وظیفه کشف حقیقت پشت یک انفجار را بر عهده دارد. این بازی به خوبی Query را در نقش کلاسیک کارآگاهی که در فیلم‌ها مشاهده می‌کنید قرار داده است. شما برای لذت بردن از اتفاقات بازی، نیازی به تماشای فیلم‌ها ندارید؛ البته توصیه می‌شود که این کار را انجام دهید تا با دنیای بازی آشنا باشید. داستان بازی طولانی نبوده و در 10 ساعت به پایان می‌رسد. گیم پلی بازی نیز شامل انتخاب گزینه‌های دیالوگ در تعامل با شخصیت‌ها بوده و همچنین مرور خاطرات برای یافتن سرنخ‌های فراوان در طول بازی. در زمینه گرافیکی، Tron Identity جلوه‌های بصری و رنگ‌های فوق‌العاده چشم نواز نئونی را به تصویر می‌کشد و توصیه می‌کنیم که عاشقان این فیلم‌ها به تجربه‌اش بپردازند.

بازی Tron Identity عنوانی در سبک ماجراجویی و داستانی است. این بازی بر اساس فیلم‌های معروف Tron ساخته شده و البته داستانی کاملاً متفاوت و اورجینال را تعریف می‌کند. طول مدت کوتاه داستان و گیم پلی ساده‌اش، تجربه Tron Identity را برای هر گیمری آسان کرده است. پس توصیه می‌کنیم هر چه زودتر به دانلود کردن و تجربه Tron Identity بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Astronite و El Shaddai Ascension of the Metatron را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 1.4 GHz Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Integrated
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a new Grid, forgotten by its creator and left alone to evolve without User intervention, an unprecedented crime has been committed. The Repository stands at the center of this society. In the aftermath of a break-in, the future of this Grid hangs in the balance.
TRON: Identity is a visual novel adventure following Query, a detective program tasked with uncovering the mystery of what was taken and by whom. Finding yourself in a world built on unstable foundations and filled with whispered knowledge, it’s up to you to question suspects and investigate your surroundings to piece together the truth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.