xbox-game-pass-ultimate-spotify
یحیی رحیمی

کاربران جدید Xbox Game Pass شش ماه اشتراک رایگان Spotify دریافت خواهند کرد

یحیی رحیمی 11 مهر 1398 بدون دیدگاه
358 بازدید

سرویس Xbox Game Pass مسیر پیشرفت را به خوبی پیموده است و حالا کاربران زیادی برای خود دست و پا کرده است. از سویی سیاست مایکروسافت برای در دسترس قرار دادن بازی های تازه منتشر شده در اختیار کاربران فوق العاده هوشمندانه بود و همچنین اضافه کردن بازی های زیاد نیز تاثیر زیادی در پیشرفت این سرویس آنلاین گذاشت.

همان طور که می دانید سرویس Xbox Game Pass مدتی پیش علاوه بر کاربران Xbox One، در اختیار کاربران PC نیز قرار گرفت و با توجه به روندی که پیش گرفته است، ممکن است به پرسودترین بخش بازی مایکروسافت تبدیل شود. به لطف عرضه بازی Gears 5 نیز این سرویس جان دیگری گرفت اما قرار است جذابیت بیشتری به آن داده شود و اگر از طرفداران موسیقی هستید، خبر خوبی برایتان داریم.

افرادی که در ایالات متحده و بریتانیا تازه ثبت نام می کنند و به سرویس آنلاین ردموندی ها می پیوندند، جایزه خوبی را برای مدت محدودی دریافت خواهند کرد. این افراد می توانند عضویت 6 ماهه سرویس Spotify Premium را که در واقع یک نسخه بدون آگهی و کامل Spotify است را دریافت کنند. هر چند که قیمت این سرویس نیز در حال حاضر چندان بالا نیست اما کسی دندان اسب پیشکش را نمی شمرد.

این پیشنهاد جذاب تا روز 1 آوریل 2020 در دسترس خواهد بود و البته کسانی که هزینه عضویت این سرویس را پرداخته اند، شانسی برای دریافت عضویت 6 ماه Spotify نخواهند داشت. تنها شانس شما این است که از صدها بازی جذاب و دسته اول این سرویس اسفتاده کامل را ببرید. به هر حال این پیشنهاد در اختیار کاربران ایالات متحده و بریتانیا است و ممکن است با تغییر آی پی نیز بتوانید آن را دریافت کنید هر چند که خرید چنین سرویسی برای ایرانی ها به صورت مستقیم در دسترس نیست. نظر شما در مورد سرویس Xbox Game Pass چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.