یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Code Vein منتشر شد: خون آشام های نه چندان جذاب!

یحیی رحیمی 10 مهر 1398 بدون دیدگاه
639 بازدید

بازی Code Vein از جدیدترین ساخته های استودیو Bandai Namco است که در ژانر نقش آفرینی قرار دارد و همچنین سازندگان آن نیز از سری بازی Souls الهام گرفته اند. بازی به تازگی منتشر شده است و حالا می توانید نمرات و بررسی های اولیه منتقدان وب سایت های مشهور بازی های ویدیویی را مشاهده کنید.

داستان بازی Code Vein به طور کلی در مورد دنیایی از بین رفته است و تنها یک ساختمان بلند مانده است که نماد زیستن است و این آخرین پناه گاه بشر است. این آخرین جایی است که باید برای گریز از نابودی کامل تلاش کرد و جنگید. بازی پیرامون المان های جذابی ساخته شده است و حالا باید دید که نظر منتقدان به چه شکلی است.

The VG247 – 3/5

code-vein

ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما Code Vein به عنوان یک بازی دسته دوم رضایت بخش است و به خصوص در این موقع از سال. البته داستان سرایی ضعیفی را شاهد هستیم که البته با یک سری ایده های خلاقانه همراه شده است اما Code Vein هنوز محتوای خوبی در دل خود دارد. سیستم مبارزه بازی فوق العاده است و در موقع بقیه بازی؟ باید بگویم که دفعه بعدی!

IGN – 7

code-vein

تغییراتی مانند گشت زدن و تجربه کلاس های مختلف هنگام پرواز فوق العاده است و البته ممکن است بعضی هوش مصنوعی همراه شما را تحسین کنند اما باید گفت که به دردسرش نمی ارزد. اما با همه خوبی و بدی هایش، من آن اشتیاقی که برای ترکیب المان های مختلف وجود دارد را تحسین می کنم. اگر به دنبال یک تجربه خاص و چالش جدید می گردید، Code Vein ارزش امتحان کردن را دارد.

GameSpot – 6

Code Vein همان فرمول اصلی سری بازی Souls را دارا است و چرخه پیش روی آشنایی را به نمایش می گذارد. ایده های جالبی نیز در درون خود دارد و همچنین پیرامون داستان جالبی نیز ساخته شده است. می توانید گوشه هایی از بازی فوق العاده را میان سیستم ها و مبارزه جذابش پیدا کنید اما هوش دشنان و اثر آن‌ها روی لذت بردن از مبارزه، باعث شده است که این بازی به پتانسیلی که برایش تعیین شده است نرسد.

CGMagazine – 8.5
The Games Machine (Italian) – 8.4
Hobby Consolas (Spanish) – 80/100
Shacknews – 8
EGM – 8
Everyeye.it (Italian) – 8
Wccftech – 7.5
Twinfinite – 4.5/5
Game Revolution – 4.5/5
Spaziogames (Italian) – 7.2
Attack of the Fanboy – 4/5
Saudi Gamer (Arabic) – 4/5
IGN – 7
TheSixthAxis – 7
Push Square – 7
Press Start – 7
DualShockers – 7
PCGamesN – 7
GameSpot – 6
Hardcore Gamer – 3.5
GamesRadar – 3/5
RPG Site – 5
Rock, Paper, Shotgun – Unscored

Code vein meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.