PS5-XboxScarlett
یحیی رحیمی

گزارش: هر دو کنسول های PS5 و Xbox Scarlett دارای دوربین برای استریمرها خواهند بود

یحیی رحیمی 10 مهر 1398 بدون دیدگاه
644 بازدید

استریم بازی های ویدیویی به موضوعی بزرگ در دنیای بازی های ویدیویی تبدیل شده است و همین باعث شده است که شرکت های بزرگ نیز ابزارهای مخصوصی برای این کار روانه بازار کند. بر اساس افرادی که فعلا کیت توسعه کنسول های مایکروسافت و سونی را به دست دارند، به نظر می رسد که PS5 و Xbox Scarlett تمرکز ویژه ای روی استریم بازی داشته باشند.

مدتی پیش تصویری از کیت توسعه کنسول PS5 منتشر شد و همین باعث شد که افراد زیادی شروع به گمانه زنی در این مورد کنند. اخیرا فردی اطلاعاتی را منتشر کرده است که بسیار قابل توجه هستند. جالب است که این فرد قبلا نیز تصاویر کیت توسعه PS5 را لو داده بود و به نظر اطلاعات منطقی و درست باشند.

با توجه به افرادی که کیت توسعه را دریافت کرده اند، مشخص شده است که کنسول های جدید دارای دوربین سرخود خواهند بود و این کاملا به درد استریمر ها می خورد. همچنین کد رمز کنسول PS5 نیز لو رفته است که Prospero نام دارد و این بر اساس طرح های اولیه ای که تابستان برای استودیوهای بازی فرستاده شده است، درز کرده است.

ps5_devkit_patent_3d_render

به هر حال استریم زنده بازی های ویدیویی برای سونی و مایکروسافت اهمیت زیادی دارد قرار است که هر دو کنسول های PS5 و Xbox Scarlett به همراه دوربین باشند. جالب است که این دوربین قابلیت ظبط تصاویر با کیفیت 4K را خواهد داشت و دوربین بسیار قوی است. همچنین دوربین کنسول مایکروسافت قرار است قابلیتی داشته باشد که نور را با توجه به بازی تنظیم کند و البته PS5 از دوربینی قدیمی تر استفاده خواهد کرد.

فعلا می دانیم که قابلیت ره گیری پرتو یا Ray-Tracing در هر دو کنسول های جدید به کار خواهد رفت اما تفاوت هایی میان قدرت دو کنسول مشاهده می شود. فعلا این گفته ها را با شک و تردید نگاه کنید و ممکن است که در نهایت خبری از دوربین روی کنسول نباشد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.