shawn layden
یحیی رحیمی

رئیس پلی استیشن از سونی جدا خواهد شد

یحیی رحیمی 9 مهر 1398 بدون دیدگاه
422 بازدید

در یک اقدام سورپرایز کننده، امروز پلی استیشن اعلام کرد که رئیس استودیوهای جهانی این کمپانی به نام Shawn Layden به زودی از سونی جدا خواهد شد. این خبر توسط یک توییت از حساب رسمی PlayStation بیان شده است و به نظر می رسد که همه چیز جدی باشد و دیگر شاهد این چهره خوش خنده در کمپانی سونی نباشیم.

در متن توییت بیان شده است که با Shawn Layden به زودی از هدایت مجموعه استودیوهای سونی موسوم به SIE کنار خواهد رفت. در ادامه برای او آرزوی موفقیت شده است و از زحمات چندین ساله او نیز تشکر شده است. متن توییت به شرح زیر است:

با احساسی قوی باید اعلام کنید که Shawn Layden رئیس استودیوهای جهانی سونی از SIE جدا خواهد شد. جای خالی آن رهبری با بصیرت و رویایی او برای همیشه حس خواهد شد. ما برای او آرزوی موفقیت داریم و عمیقا از سالها زحمات او تشکر می کنیم. ممنون به خاطر همه چیز Shawn !

مشخص نیست که چرا Layden هدایت استودیوهای سونی را ترک کرده است و به نوعی پست به این با اهمیتی را رها کرده است. هر چه باید او از سال 1987 تا به حال در سونی مشغول به کار است و در سال 2014 هدایت مجمع استودیوهای سونی را بعد از Jack Tretton به دست گرفت و از آن زمان تا به حال هدایت این بخش عظیم از کمپانی سونی را برعهده داشته است و همه ما بارها او را روی صحنه کنفرانس های مختلفی دیده ایم.

سونی از سوی دیگر در حال تولید کنسول های بازی PS5 است و تقریبا یک سال تا آن زمان مانده است و به نظر می رسد که هدایت تولید بازی های جدید برای PS5 دیگر در دستان Layden نخواهد بود. تحت مدیریت او، بازی های بزرگی مانند God of War و Marvels Spider-Man را شاهد بودیم و البته 100 میلیون عدد از PS4 نیز به فروش رفت. باید دید که ترک پست مدیریت توسط او، چه تاثیری روی سونی خواهد گذاشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.