marvels-avengers
یحیی رحیمی

با ویژگی های شخصیت Thor در بازی Marvel’s Avengers آشنا شوید: قدرت خالص

یحیی رحیمی 8 مهر 1398 بدون دیدگاه
683 بازدید

استودیو Crystal Dynamics در طول هفته های گذشته اطلاعات مختلفی در مورد بازی Marvel’s Avengers منتشر کرده است و هر بار جزئیاتی در مورد نحوه مبارزه و ویژگی های شخصیتی هر کدام از این ابرقهرمان ها به اشتراک گذاشته است. حالا زمان به معرفی Thor و خدای رعد رسیده است و بیاید با او بیشتر آشنا شویم.

بر اساس صحبت های توسعه دهندگان، شخصیت Thor از میان تمامی کاراکترهای دیگر، قدرت بسیاری بیشتری را دارا است و با توجه به کمیک و فیلم هایی که از او دیده ایم نیز چنین چیزی طبیعی به نظر می رسد. گفته شده است هنگامی که صحبت به قدرت تخریب می رسد، هیچ کسی در میدان نبرد قادر به جلوگیری از خدای رعد نیست.

چکش Thor به نام Mjolnir نیز به او فرصت تغییر مبارزه از حالت زمینی به خوایی را می دهد و می توان ترکیب مبارزه های جالبی را به وسیله این چکش ساخت. همین باعث شده است که چکش Thor دارای بیشترین قدرت حمله در میان دیگر سلاح های دیگر بازی باشد. علاوه بر اینها نیروی Odinforce نیز به او اجازه می دهد که حملات دشمن را متوقف کند و همچنین به وسیله رعد و برق نیز حملات مهیبی را اجرا کند.

اسفتاده از نروی اودین برای مبارزات سخت بسیار حیاتی و کاربردی است اما دانستن اینکه چه زمانی باید از آن استفاده کرد فوق العاده اهمیت دارد و نمی شود در هر موقعیتی از آن بهره گرفت. در آخر نیز ترکیب رعد و این چکش قدرتمند، نیروی فوق العاده زیادی ایجاد می کند و اینجاست که مفهوم نیروی یک خدا فهمیده می شود. بازی Marvel’s Avengers جاه طلبانه به نظر می رسد و حالا قرار است که روز 15 مه 2020 نیز شاهد عرضه آن روی کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی باشیم. مدتی پیش دموی بازی نیز منتشر شد و می توانید هر 5 هیرو را در حال مبارزه ببینید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.