call of duty mobile
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Mobile را می توان با کیبورد و موس روی PC نیز بازی کرد

یحیی رحیمی 8 مهر 1398 بدون دیدگاه
3,164 بازدید

مدتی پیش بازی Call of Duty: Mobile توسط کمپانی Activision معرفی شد. این بازی دارای دو نوع پول داخل بازی است و همچنین یک بخش بتل رویال نیز دارد. به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده است و به نظر قرار نیست تنها روی تبلت و گوشی های هوشمند بازی را تجربه کرد.

سازندگان شبیه ساز اندروید GameLoop اعلام کرده اند که این شبیه ساز دسترسی به کنترلرهای کیبورد و موس را برای بازی Call of Duty: Mobile را فعال خواهد کرد. همچنین قرار است که این شبیه ساز یک سرور جداگانه داشته باشد و هر فردی که با PC وارد بازی شود، شناخته شود و اگر دلتان خوش بود که می توانید به کاربران روی تلفن های هوشمند وصل شوید، بیخیال این موضوع شوید.

به نظر مشخصات سخت افزاری برای اجرای بازی نیز چندان بالا نیست و اگر از طرفداران سری بازی Call of Duty هستید و سیستم چندان قدرتمندی ندارید، این انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. همان طور که می دانید فردا اول اکتبر است و شاهد عرضه رسمی این بازی برای موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS خواهیم بود.

برای آن‌هایی که خبر ندارند بگوییم که بازی Call of Duty: Mobile یک بازی موبایل رایگان است که شخصیت ها، سلاح ها، مودها و نقشه های متعددی را از نسخه اصلی بازی Call of Duty به ارث برده است. می توانید روح نسخه های Black Ops و Modern Warfare را در دل این بازی حس کنید.

در کنفرانس خبری اخیر Activision، صحبت از گنجاندن مودهای Team Deathmatch، Search and Destroy و Free-For-All شده است. همچنین نقشه های Hijacked، Nuketown و Crash نیز همان ابتدای کار وجود خواهند داشت. بخش بتل رویال بازی نیز همان روز اول در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و این خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که دنبال یک بازی بتل رویال جذاب روی گوشی های موبایل می گردند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.