دانلود بازی Intruders Hide and Seek برای PC
دانلود بازی Intruders Hide and Seek برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Intruders Hide and Seek برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1398 بدون دیدگاه
11,164 بازدید

دانلود بازی Intruders Hide and Seek برای کامپیوتر

هیچ‌چیز هراس‌انگیزتر از ورود یک دزد به خانه و شروع او به گشتن و جستجو برای اموال باارزش نیست. بازی Intruders: Hide and Seek اما دقیقاً شمارا به خانه‌ای از وحشت می‌برد. استودیو Tessera Studios با ایده‌ای جالب وارد کارشده است. شما نقش یک پسر کوچک از خانواده‌ای بزرگ را خواهید داشت که در خانه‌ای تنها، با سه دزد روبه‌رو می‌شود و اینجاست که باید به‌نوعی خود را از دست آن‌ها برهانید. تنها کاری که باید انجام دهید، کاور گرفتن پشت وسایل داخل منزل است و در امان ماندن از دشمنانی که با حرکت اشتباه شما جانتان را خواهند گرفت. آن‌ها تنها می‌خواند که خانه را خالی کنند و وجود شما نیز برای آن‌ها اذیت بزرگی است. کمپانی Daedalic Entertainment که سابقه خوبی در زمینه انتشار بازی‌های مختلف داشته است نیز وظیفه عرضه بازی را بر عهده داشته است.

بازی Intruders: Hide and Seek آموخته‌های شما در مورد مخفی‌کاری را به چالش می‌کشد و باید گوش‌به‌زنگ تمام تغییرات موجود در خانه باشید و آن‌قدر زرنگ باشید که در کسری از ثانیه بتوانید حرکات افراد و مکان‌های فرار مختلف را حفظ کنید. خانه البته به‌اندازه کافی کوچک است که شمارا به چالش بکشاند و برای همین است که باید مواظب تک‌تک حرکات دشمن باشید. تنها یک حرکت اشتباه باعث از دست دادن جان شما خواهد شد و برای همین باید حسابی مواظب اطرافتان باشید. برای همین راه‌های مختلفی برای فرار پیشنهاد می‌شود. یکی از آن‌ها این است که سینه‌خیز روی زمین حرکت کنید و راه دیگر نیز کاور گرفتن پشت وسایل منزل است. اما همه این‌ها در کنار داستان فوق‌العاده‌ای پیش روی شماست. داستان بازی فوق‌العاده درگیر کننده است و آرام شمارا به عمق یک موقعیت غیرقابل‌برگشت و سخت سوق می‌دهد.

بازی Intruders: Hide and Seek تمام المان‌های ژانر مخفی‌کاری را به‌خوبی استفاده کرده است و ساعت‌ها شمارا در این خانه ترسناک سرگرم می‌کند. هرلحظه از این بازی پر از رخدادهای استرس‌زا و ترسناک است و ممکن است که یک آن‌کسی برگردد و به‌یک‌باره شمارا پشت میز کوچکی در حال مخفی شدن ببیند. ترس بخشی از غریزه تمام حیوانات است و این بازی به‌خوبی میزان کنترل ترس شمارا درگیر می‌کند و کافی است که خودتان وارد عمق داستان شوید و تنش‌های موجود را مشاهده کنید. Intruders: Hide and Seek معجونی از ترس و هیجان است، شما چند دقیقه در این مکافات دوام خواهید آورد؟

در ادامه برای دانلود بازی Intruders Hide and Seek با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64 bit or newer
Processor: Intel i5-2400 equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 equivalent
Storage: 9 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit or newer
Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / 970 equivalent or greater
Storage: 9 GB available space
Additional Notes: recommended for VR

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Intruders: Hide and Seek is a first-person stealth game, an intense thriller combining intense psychological terror from the point of view of a defenseless boy. In this new VR experience you become Ben, the eldest of the Richter family children. While on vacation at a country house, you’re the witness to three dangerous intruders slipping into the house and taking your parents hostage. With your parents restrained and your sister hiding, you’re stuck in the house with the intruders. You’ll have to find a way to save your family while you figure out who the three assailants are and what they want.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.