gears-5
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Gears 5 می‌گوید برای صحبت پیرامون انتشار Xbox Scarlett خیلی زود است

یحیی رحیمی 6 تیر 1398 بدون دیدگاه
526 بازدید

نسل بعدی کنسول های Xbox نزدیک تر از همیشه به ماست و حتی صحبت هایی رسمی نیز در این مورد شنیده ایم. کنسول Xbox One البته هنوز سرحال است و زمان زیادی تا پایان عمرش باقی مانده است. هر چند که خبرها و انحصاری هایی که دیگر قرار نیست روی این کنسول جذاب منتشر شوند، خبر از پایان عمر این کنسول می دهند. برای نمونه Halo Infinite قرار است در تعطیلات آخر سال 2020 منتشر شود و یک بازی فرانسلی است و به نوعی مخصوص Xbox Scarlett.

اما آیا قرار است که انتشار دیگر بازی های مایکروسافت مانند Gears of War نیز به همین شکل باشد. همان طور که می دانید، بازی Gears 5 قرار است امسال برای کنسول Xbox One و همچنین رایانه های شخصی منتشر شود و سوال اصلی این است که آیا توسعه دهندگان استودیو The Coalitionدر حال تلاش برای انتشار این بازی روی Xbox Scarlett نیز هستند یا خیر؟ رئیس این استودیو در گفتگو با IGN نظر خود را در این مورد بیان کرده است:

در حال حاضر واقعا روی Gears 5 تمرکز کرده ایم و تنها می خواهیم آن را روی Xbox One و One S منتشر کنیم. یعنی خانواده Xbox One. این چیزی است که در حال حاضر روی آن تمرکز کرده ایم. می دانم که موضوعات مختلفی به عنوان یک بازی دسته اول و انحصاری پیرامون ما گفته می شود اما خب فکر می کنم برای صحبت در این مورد بسیار زود است.

به نظر می رسد که بازی Gears 5 در آخر برای کنسول Xbox Scarlett نیز منتشر خواهد شد و ممکن است که آن پورت شود یا اینکه تنها با قابلیت Backward Compatibility در دسترس ما باشد. قرار است که بازی Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر عرضه شود و همچنین دارای کیفیت 4K و فریم ریت 60 فریم بر ثانیه باشد. همچنین قرار نیست Loot Box ها در این بازی وجود داشته باشند و DLC مپ ها نیز رایگان خواهند بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.