death-stranding
یحیی رحیمی

Death Stranding طلایی شد؛ ایستگاه بعدی انتشار

یحیی رحیمی 5 مهر 1398 بدون دیدگاه
680 بازدید

بالاخره روز موعود رسید و بعد از سه سال توسعه بازی Death Stranding به ایستگاه طلایی رسیدیم. تا به حال تریلرهای مختلفی را از بازی دریافت کرده ایم و همچنین کوجیما نیز تا توانسته این بازی عجیب را برایمان توضیح داده است. امروز خود کوجیما به طور رسمی اعلام کرده است که بازی Death Stranding طلایی شده است و حالا هر آنچه که مانده، انتشار به بازارهای جهانی است.

خبر طلایی شدن بازی ها نیز توسط سنتی که ایجاد شده است در توییتر اعلام می شود و استودیو Kojima Productions نیز از حمایت طرفداران در چندین سال اخیر و همچنین پشتیبانی Sony Interactive Entertainment و البته استودیو Guerilla Games که در توسعه موتور بازی به کوجیما کمک کرده است تشکر کرده است. علاوه بر آن‌ها یک تصویر بسیار زیبا از تیم توسه بازی Death Stranding نیز دریافت کرده ایم که خود کوجیما نیز در آن دیده می شود و یک نسخه اولیه و طلایی از بازی را به دست دارد.

death stranding gone gold

برای آن‌هایی که در غار زندگی می کرده اند و تازه برگشته اند! باید بگویم که Death Stranding نتیجه ذهن دیوانه و خلاق و عجیب هیدئو کوجیما است. این بازی با حضور ستاره هایی مانند Norman Reedus، Mads Mikkelsen و Margaret Qualley ساخته شده است و داستان تنهایی آدمی را روایت می کند. شما در نقش شخصیت اصلی به نام Sam باید در این دنیای بزرگ بگردید و نقاط مختلف آن را بهم وصل کنید. ماجراجویی از شرق تا غرب ایالات متحده آمریکا.

Death-Stranding-PS4-PRo

چند روز پیش شاهد یک باندل از کنسول PS4 با تم Death Stranding بودیم که فوق العاده بود و می توانید نگاهی به آن نیز بیندازید. هر چند که تعدادی از دسته کنترل زرد آن خوششان نیامده بود. به هر حال بازی Death Stranding روز 8 نوامبر میلادی در دسترس کاربران کنسول PS4 قرار خواهد گرفت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.