SpiderMan
یحیی رحیمی

توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط Insomniac تایید شد

یحیی رحیمی 30 خرداد 1399 بدون دیدگاه
965 بازدید

هفته گذشته بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales معرفی شد. بسیاری همان اوایل باور داشتند که این نسخه دوم بازی است و به نوعی دنباله نسخه اول است. همین باعث ایجاد سوالات زیادی شد و خود استودیو تازه تمامی این سوالات را جواب داده است و بالاخره همه چیز را روشن کرده است.

در پست تازه وب سایت پلی استیشن، کارگردان بازی به نام برایان هرتون اطلعات تازه ای از این اسپین آف منتشر کرده است. هرتون این بازی با Uncharted The Lost Legacy مقایسه کرده است که اندازه کوچکتری دارد اما هنوز هم به اندازه خود نسخه چهارم بازی آنچارتد هیجان انگیز و غنی است.

در کنار معرفی اطلاعات تازه در مورد پروژه جدید از بازی مرد عنکبوتی، هرتون از آینده این سری بازی و دنباله آن نیز صحبت کرده است. هرتون گفته است که برایان انتهار که کارگردان بازی اصلی است در حال حاضر روی بازی تازه ای کار می کند: « کار با برایان فوق العاده است. او همچنان به رویاپردازی در مورد دنیای بازی Marvel’s Spider-Man ادامه می دهد»

او حالا یک قدم به جلو برداشه است و گفته است که پیتر پارکر از خود بازی حذف نشده است و هنوز داستان زیادی برای گفتن دارد اما بازی جدید تماما در مور مایلز است و همچنین داستان مهمی برای گفتن دارد که بر اساس توصیه کارگردان، نباید تجربه بازی را از دست داد.

واضح است که استودیو هنوز در حال کار روی بازی Marvel’s Spider-Man 2 است و اینکه کارگردان بازی اول در حال کار روی پروژه جدیدی است و گفتن این که داستان پارکر هنوز تمام نشده است، تمامی این اشارات به نسخه دوم بازی است و ما دقیقا همین تایید را از جانب خود استودیو می خواستیم.

تا به حال گمانه زنی های زیادی در مورد دنباله بازی مرد عنکبوتی منتشر شده است ولی کسی فکرش را نمی کرد که شاید یک اسپین آف با حضور شخصیت دیگری باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.