Medal-of-Honor-Above-and-Beyond
یحیی رحیمی

بازی VR استودیو Respawn معرفی شد: Medal of Honor: Above and Beyond

یحیی رحیمی 4 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,216 بازدید

مدت هاست که می دانیم استودیو Respawn Entertainment مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی برای هدست Oculus است اما هیچ خبر موثقی در این مورد تا به حال منتشر نشده بود. بسیاری باور داشتند که قرار است نسخه VR بازی TItanfall را شاهد باشیم و حالا می دانیم که پای یکی دیگر از فرانچایزهای EA باز شده است.

Oculus Studios امروز بازی Medal of Honor: Above and Beyond را معرفی کرده است و به نظر شاهد بازگشت این شوتر کلاسیک خواهیم بود و برای اولین بار می توانیم از آن در هدست های واقعیت مجازی لذت ببریم. از سال 2012 تا به حال که بازی Medal of Honor: Warfighter منتشر شده بود، هیچ بازی دیگری از این فرانچایز دریافت نکرده ایم و به نظر دوباره قرار است در جنگ جهانی دوم شرکت کنیم اما این دفعه به وسیله هدست Oculus.

داستان بازی به این شرح است که بازیکن نقش یک مامور اطلاعاتی از متفقین را برعهده خواهد داشت و باید با این ماشین جنگی نازی ها را متوقف کند. به طور کلی تمام داستان جنگ جهانی دوم در اروپا را خواهید دید و در کنار مقاومت فرانسه خواهید جنگید و همچنین برای نابودی عملیات های دشمن، در خاک نازی ها پیشروی خواهید کرد.

قرار است که علاوه بر بخش داستانی در بازی Medal of Honor: Above and Beyond یک بخش مولتی پلیر و آنلاین نیز در نظر گرفته شود و فعلا در مورد این جنبه از بازی چیزی نمی دانیم و قرار است در آینده اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد. جذاب ترین بخش بازی همان قرار گرفتن در کنار کهنه سربازان جنگ جهانی دوم و شنیدن داستان های آن‌هاست. Oculus نیز گفته است که مکان های جنگ جهانی با آخرین جزئیات جلوی چشم شما خواهند بود.

فعلا هیچ تاریخ عرضه ای در مورد این بازی وجود ندارد و احتمالا شاهد عرضه بازی با انتشار هدست Oculus Rift خواهیم بود که این اتفاق نیز در سال 2020 میلادی خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.