ps5
یحیی رحیمی

شایعه: کنسول PS5 Pro در کنار کنسول پایه PS5 عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,920 بازدید

مدتی پیش مشخصات سخت افزاری کنسول PS5 را دریافت کردیم و شاهد سخت افزار فوق العاده قدرتمندی بودیم. احتمالی وجود دارد که سونی روی یک کنسول فوق العاده قدرتمندتر از این کار کرده باشد و تنها شاهد یک نسخه از کنسول نباشیم. این در حالی است که کنسول PS4 Pro چند سالی بعد از کنسول اصلی منتشر شد و به نوعی در میانه راه، جان تازه ای به نسل فعلی کنسول ها بخشید. اخیرا شایعاتی منتشر شده است که خبر از عرضه دو مدل مختلف در یک روز می دهند.

روزنامه نگار ژاپنی به نام Zenji Nishikawa که اخیرا در یک رویداد زنده گفته بود که سونی در حال کار روی کنسول PS5 Pro است. بر اساس صحبت های نیشیکاوا، سونی قرار است هر دو نسخه پایه و Pro کنسول PS5 را همزمان عرضه کند. او همچنین باور دارد که مشتریان با وجود دو نسخه مختلف از کنسول، خرید راحت تر و با گزینه های بیشتری را خواهند داشت.

او در ادامه وارد جزئیات نشده است و نمی دانیم که او این اطلاعات را از کجا گیر آورده است اما هر چه باشد به نظر اطلاعات درستی در دست داشته باشد. از سوی دیگر مشخصات کنسول PS5 نیز فوق العاده است و سخت است که بتوان نسخه ای قدرتمندتر از آن ساخت. بر اساس شایعات سونی در حال کار روی آن است و ممکن است که صحبت های نیشیکاوا نیز درست از آب درنیاید.

همیشه این نوع شایعات را با دید شک و تردید ببینید. اخیرا نیز یک سری اطلاعات دیگر درز شده بود و بر اساس آن‌ها، سونی در ماه فوریه 2020 اطلاعات کامل کنسول بازی جدید خود را منتشر خواهد کرد. هر چه باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر گوش به زنگ بمانید. به نظر شما آیا سونی در حال ساخت نسخه ای قدرتمندتر از PS5 است؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.