star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

تصاویر هنری جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

یحیی رحیمی 25 شهریور 1398 بدون دیدگاه
986 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به شدت در حال تلاش است که نقطه به نقطه شبیه نسخه های اصلی فیلم جنگ ستارگان باشد و برای همین توجه به جزئیات فوق العاده اهمیت دارد. برای نمونه استودیو Respawn Entertainment ظاهر شمشیرهای لیزری یا همان لایت سیبر ها را ابتدا اشتباه طراحی کرده بود و هواداران جنگ ستارگان سریعا نسبت به آن اعتراض کردند و مشکل برطرف شد. برای اینکه کمی از ظاهر بازی آگاه شویم، یک سری اسکرین شات ها توسط استودیو منتشر شده اند.

این تصاویر برای پر کردن آلبوم هنری بازی منتشر شده اند و معمولا برای تبلیغات و تهیه محتوا، چنین تصاویری منتشر می شوند. به هر حال ما می توانیم تنفگ آتش پرتاب کن و سربازان آتشین را در تصاویر مشاهده کنیم و خود تفنگ نیز به جدا دیده می شود و همه اینها برای کسب اعتماد طرفداران فرانچایز است. همچنین یک AT-AT نیز داخل یک AT-AT دیده می شود و همچنین یک منطقه دیگر که تعدادی از سربازان داخل آن قراردارند. تصاویر به نوعی جالب هستند و در زیر می توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

star-wars-jedi-fallen-order-concept-art

توسعه دهندگان مدتی پیش خبر از نزدیک شدن روند توسعه بازی به انتها دادند و بالاخره بازی قرار است روز 15 نوامبر در اختیار کنسول های PS4، Xbox One و PC قرار گیرد و فرصت زیادی تا آن زمان باقی نمانده است. قرار است آلبوم عکس های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز چند روز بعد از انتشار عرضه شود و با خرید نسخه Limited Edition با قیمت 80 دلار، آن را نیز دریافت خواهید کرد.

star wars jedi Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با تمامی بازی های دیگری که EA از فرانچایز جنگ ستارگان ساخته است فرق دارد. همه طرفداران بر این باور هستند که بازی باید داستانی باشد و خوشبختانه این یکی دقیقا همین شکل است. نظر شما در مورد تصاویر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.