Nioh-2
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Nioh 2 در یک تریلر لو رفته دید شد: اوایل 2020

یحیی رحیمی 21 شهریور 1398 بدون دیدگاه
600 بازدید

بازی Nioh 2 در رویداد E3 2018 معرفی شد و از آن زمان تا به حال اطلاعات چندانی از بازی دریافت نکرده ایم. به تازگی یک تریلر جدید از بازی منتشر شده است که تاریخ عرضه بازی را لو می دهد. اگر همه چیز درست باشد، شاهد عرضه بازی Nioh 2 روی کنسول PS4 در اوایل سال 2020 خواهیم بود.

این ویدیو در فروشگاه پلی استیشن آمریکا دیده شده است و بعد از چند دقیقه نیز آفلاین شده است اما همان موقع کافی بوده است تا همه محتوای ویدیو را مشاهده کنید. تریلر به زبان ژاپنی است و البته لازم نیست که ژاپنی بلد باشید تا این نبرد جذاب داخل تریلر را بفهمید. Nioh2 به نوعی طرفداران سری بازی Souls ساخته استودیو FromSoftware را در نظر گرفته است و می خواهد بعد از عرضه بازی Sekiro، تجربه جالب دیگری برای طرفداران این ژانر بسازد.

به نظر می رسد که استودیو Team Ninja برای عملی کردن این آرزو، یک چالش بزرگ پیش رو دارد. اگر تا به حال نسخه اول فرانچایز Nioh را تجربه نکرده اید می توانیم بگویم که این بازی در مورد شخصیتی به نام ویلیام آدامز افسانه ای است که یک سامورایی انگلیسی با موهای بلوند است و در طور دوره سنگوکو در جنگ های داخلی ژاپن سال 1600 گیر افتاده است. همچنین افراد برجسته و تاریخی دیگری نیز در بازی دیده می شوند. این بازی داستان سامورایی شدن ویلیامز آدامز و سفرش به کشور ژاپن را در بحبوحه جنگ روایت می کند.

بازی همچنین درجه سختی بالایی دارد و به دشت چالش برانگیز است و المان های اکشن نقش آفرینی نیز به خوبی جذابیت داستان را بالا برده است. با توجه به تریلر منتشر شده، باید منتظر عرضه بازی Nioh 2 در اوایل سال 2020 میلادی باشیم. نظر شما در مورد این بازی جذاب و اختصاصی PS4 چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.