EA
یحیی رحیمی

EA رکورد گینس دریافت بیشترین دیسلایک کامنت در وب‌سایت Reddit را شکست

یحیی رحیمی 19 شهریور 1398 بدون دیدگاه
566 بازدید

کمپانی EA موفق به دریافت بدترین رکورد گینس تا به حال شده است! این کمپانی بازی سازی بزرگ موفق به دریافت رکورد بیشترین منفی دریافت شده برای یک کامنت در وب سایت Reddit شده است. بخش بزرگی از این منفی ها به دلیل مشکلاتی که پیرامون بازی Star Wars Battlefront 2 پیش آمد بود.

جالب است که این رکورد توسط کامنت یکی از کاربران خود Reddit پیدا شده است. این فرد که amsha نام دارد کامنتی توسط EA را پیدا کرده است حدود 667,281 دیسلایک دریافت کرده بود و همین باعث گذشت از دومین کامنت با رکورد 600,000 دیسلایک شده است. جالب است که این کاربر به دلیل پیدا کردن چنین کامنتی، 109 طلای Reddit نیز به عنوان جایزه دریافت کرده است.

این کامنت البته در مورد پرداخت 80 دلار برای دریافت شخصیت Darth Vader بود که یکی از اعضای EA در مورد چنین مساله مضحکی گفته بود:

هدف ما این است که بازیکنان حس رسیدن به چیزی و شکوه را با بازکردن هیروهای مختلف داشته باشند. در مورد هزینه ما یک سری قیمت های اولیه را را در زمان انتشار نسخه بتا داشتیم که آن را اصلاح کردیم! در میانه همه چیز نیز ما دنبال این هستیم که ببینیم بازیکن روزانه چقدر پول در بازی خرج می کند و به همین دلیل یک سری اصلاحات در این مورد انجام خواهیم داد تا بازیکن اطمینان یابد که چالش ها و جوایز با پولی که پرداخت می کند هم سطح باشند.

کامنت EA آن زمان آتش جنگی بزرگ را شروع کرد و مساله Loot Box ها حتی به دادگاه های آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی نیز کشید. قطعا این کامنت یکی از مضحک ترین نظراتی است که می شود در جامعه بازی پیدا کرد و دیگر چطور EA می تواند بگوید که من جیب شما را خالبی نخواهم کرد! هر چند که EA در دفاع از این جعبه شانسی ها گفته بود که آن‌ها تنها سورپرایز هستند و قضیه قمار و کلاه برداری نیست.

ea giunes
به هر حال EA دست از کارهای عجیب و غریبش بر نمی دارد و چند سال پیش یکی از منفورترین کمپانی های جاضر در آمریکا به شمار می رفت. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.