دانلود بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed برای XBOX 360
دانلود بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed برای XBOX 360

پارسی گیم 17 شهریور 1398 5 دیدگاه
19,445 بازدید

دانلود بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed برای ایکس باکس 360

چندین شخصیت خاص در دنیای بازی‌های کامپیوتری وجود دارند که در عناوینی در سبک‌های مختلف نقش آفرینی کرده‌اند و معرف یک ناشر یا کنسول هستند. Crash برای سونی، Mario برای نینتندو و Sonic برای سگا. هر یک از این سه شخصیت، در بازی‌های پلتفرمر، مبارزه‌ای و کارتینگ ایفای نقش کرده‌اند و تبدیل به نمادی برای خالق خود شده‌اند. Sonic & All-Stars Racing Transformed Collection، یک بازی مسابقه‌ای یا همان Racing است که اکثر شخصیت‌های دنیای “سونیک”، در آن حضور دارند. این بازی، مسابقات حرفه‌ای‌تری را نسبت به بازی‌های کارتینگ به بازیبازها ارائه می‌دهد که همین مسئله باعث می‌شود تا طرفداران هر دو سبک کارتینگ و مسابقه‌ای، بتوانند از این عنوان نهایت لذت ببرند.

مهم‌ترین تفاوت این بازی نسبت به دیگر بازی‌های کارتینگ و مسابقه‌ای، آن است که ماشین شما، در اواسط بازی می‌تواند به شکل هواپیما و قایق در بیاید و به شما اجازه‌ی ورود به محیط‌های خاصی از پیست مسابقه دهد. این قابلیت باعث می‌شود تا واکنش سریع بازیکنان به موقعیت‌های مختلف،فاصله‌ی شما را بیش از چیزی که فکر می‌کنید از بقیه‌ی بازیکنان بیشتر کند. برای مثال در بعضی نقشه‌ها، دریاچه‌هایی در وسط محیط پیست مسابقه قابل دیدن هستند که اگر شما با واکنش سریع خود، ماشین خود را تبدیل به قایق کنید، می‌توانید از این دریاچه به عنوان میان‌بر استفاده کنید. همانند نسخه‌ی قبلی، هنگامی که بر روی زمین و در ماشین در حال رانندگی هستید، با دریفت زدن و انجام حرکات نمایشی، می‌توانید به میزان Boost خود اضافه کنید و آن را فعال کنید. از طرفی رانندگی هنگامی که ماشین شما تبدیل به قایق شده است و بر روی دریاچه‌ها قرار دارید، سخت‌تر و حرفه‌ای‌تر است. شما باید قدرت و جهت امواج را در نظر بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن قایق خود را کنترل کنید و قرار نیست که تمام بازیکنان با سرعتی ثابت در مسیرهای آبی حرکت کنند. در بازی شما 20 شخصیت مختلف از دنیای سونیک را می‌توانید انتخاب کنید که هرکدام ماشین‌ها و تبدیل‌های مخصوص به خود را دارند. 25 پیست با محیط‌های متنوع در بازی وجود دارند که هریک میان‌برهای متفاوتی را به بازیکنان ارائه می‌دهد تا اهمیت قابلیت تغییر ماشین، بیشتر حس شود. وجود قابلیت Split-Screen به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به اینترنت، بتوانید بازی را با دوستان خود تجربه کنید.

اگر طرفدار بازی‌های کارتینگ یا حتی مسابقه‌ای هستید، بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed تجربه‌ای ترکیبی از این دو سبک را به شما عرضه می‌کند که می‌تواند طرفداران هر دو سبک را به خود جذب کند.

در ادامه برای دانلود بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sonic and the All-Stars cast line up on the starting grid once again to battle for supremacy in the ultimate race. Compete across land, water and air in incredible transforming vehicles that change from cars to boats to planes mid-race. It’s Not Just Racing. It’s Racing Transformed!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Mehdi

    مهمان

    سلام
    ممنون بابت خدمات تون
    من چند تا بازی رو دانلود کردم
    Xbox 360 برای اینکه فلش مموری رو بخونه فلش باید فرمت fat32 باشه ولی فرمت fat32 فایل بیشتر از ۴ گیگ رو کپی نمیکنه.
    میتونید منو راهنمایی کنید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    سلام. من تمام پارت ها رو دانلود و ایکسترکت کردم داخل پوشها فایل اجرایی نیست؟ 3 تا پوشه است video-ts ,system update, audio -ts چه کار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    چگونه من میتونم این بازی هارا در سیدی بریزم و چه نوع سیدی باید باشد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      طاها در پاسخ به پوریا

      مهمان

      فایل دانلود شده را کپی پیست کن در هر سیدی

  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    این بازی ها با فرمت ISOهست یا نه

    پاسخ دهید