celeste
یحیی رحیمی

توسعه دهنده بازی Celeste شایعه ساخت نسخه بعدی را رد کرد؛ DLC جدید فردا

یحیی رحیمی 17 شهریور 1398 بدون دیدگاه
415 بازدید

بازی پلتفرمر Celeste بدون شک یکی از جذاب ترین های ژانر خود بود و توانست جوایز زیادی نیز درو کند. اخیرا توسعه دهنده به شایعات پیرامون بازی واکنش نشان داده است و گفته است که قرار نیست فعلا نسخه بعدی بازی ساخته شود و فعلا یک DLC جدید از بازی دریافت خواهیم کرد.

Matt Thorson که توسعه دهنده بازی است در ایمیلی به وب سایت IGN گفته است که:

ما وافعا نمی خواهیم یک دنبال برای بازی Celeste بسازیم. ممکن است در آینده نظرمان تغییر کند اما در حال حاضر نمی دانیم که چگونه یک دنباله منطقی بسازیم و تازه به غیر اینها کاملا علاقه مند به ساخت یک بازی جدید هستیم.

او همچنین در ادامه گفته است که فصل نهم بازی به نام Farewall آخرین محتوایی خواهد بود که برای بازی Celeste منتشر خواهد شد. این DLC مجانی نیز 100 مرحله جدید را اضافه می کند که مراحل بازی را به عدد 800 می رساند. فصل جدید همچنین داستان خودش را دارد و البته 40 دقیقه موسیقی دلنشین جدی و همچنین یک سری مکانیسم های جدید پیرامون پیدا کردن آیتم ها و بازی کردن با آن‌ها دارد.

جالب است که این DLC که پر از محتواست کاملا مجانی خواهد بود و البته Thorson گفته است که مجانی بودن این بسته الحاقی در ادامه تصمیم گیری های قبلی استودیو است و از همان روز اول تصمیم بر این بوده است که محتوای بعد از انتشار بازی مجانی باشد. او همچنین گفته است که واقعا باید برای عرضه این DLC پول پرداخت می شد:

ما می خواهیم واضح به طرفدارانمان بگوییم که تنها به خاطر این توانستیم DLC را مجانی منتشر کنیم که فعلا در جایگاه خوش شانسی قرار داریم و البته که این چیز منطقی نیست که از هر توسعه دهنده انتظار داشته باشد و حتی ما نیز همین طور.

به نظر می رسد که دیگر قرار نیست اگر بسته الحاقی برای بازی منتشر شود، مجانی باشد. قرار است که فردا 9 سپتامبر بسته الحاقی Chapter 9: Farewell منتشر شود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.