دانلود بازی Pronty Fishy Adventure برای PC
دانلود بازی Pronty Fishy Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pronty Fishy Adventure برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,151 بازدید

دانلود بازی Pronty Fishy Adventure برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های تلفیقی موفق در بازی‌های دوبعدی، سبک Metroidvania بوده که به‌نوعی از ترکیب سبک‌های دو بازی محبوب Metroid و Castlevania به وجود آمده است. این ژانر علاوه بر موانع سخت و چالش‌برانگیز سبک پلتفرمر، مبارزه‌های اکشن و مهیجی را نیز در دل گیم پلی خود جای می‌دهد تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در قالب دنیای دوبعدی خود به خورد بازیکن دهد. بازی Pronty Fishy Adventure از استودیو 18Light Game عنوان جدیدی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی اکشن و گشت‌وگذار در دنیای زیر آب را به شکلی زیبا طراحی کرده است.

شما در این بازی نقش یک ماهی ماجراجو و شجاع به اسم Protny را خواهید داشت که ساکن شهر Royla است. این شهر زمانی بسیار باشکوه بوده اما اکنون توسط موجودات شرور و آلودگی‌های بسیار، به مکان خطرناک و مخوفی تبدیل شده است. شما باید در کنار Protny و سلاح رباتیکش که شبیه یک اره‌ماهی است، ماجراجویی‌های مهیجی را پشت سر گذاشته تا علاوه بر فهمیدن گذشته او، امیدی جدید برای بازسازی این شهر نابود‌شده زنده کنید.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک پلتفرمر طراحی شده و مملو از مبارزات سریع و اکشن است. بخش اصلی حملات شما توسط سلاح رباتیک خود انجام می‌شود که می‌توانید آن را به‌صورت دستی و جداگانه از کاراکتر خود کنترل کنید. تنوع بالای دشمنان باعث می‌شود سطح چالش بازی بسیار زیاد باشد زیرا هر کدام تاکتیک و استراتژی متفاوتی برای از بین بردن لازم دارند. شما از موجودات کوچک دریایی تا ماهی‌ها و کوسه‌های غول‌پیکر را ملاقات خواهید کرد و مبارزه با Boss‌ها هم بخشی از گیم پلی را تشکیل داده‌اند.

از آنجا که گیم پلی بازی سراسر در محیط‌های زیر آب و اقیانوسی طراحی شده، رنگ‌های زنده و زیبایی را در آن مشاهده خواهید کرد. علاوه بر گرافیک زیبا و هنری، کاراکتر شما به قابلیت‌های مختلفی دسترسی داشته و در طول پیشروی، می‌توانید هر کدام را ارتقا دهید و ویژگی‌های دفاعی و تهاجمی خود را بهتر کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pronty Fishy Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 920 | AMD R7 370
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 | AMD RX 570
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Pronty” is an underwater Metroidvania game set in a fallen underwater city “Royla” once thriving but now full of dangerous creatures combined with marine life and polluted waste. Be the weirdly cute “Pronty” and its robotic weapon/friend swordfish, players will fight with the various monsters and even some Behemoth to bring back the hope to this abandoned city and reveal the truth of Pronty’s origination.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.