gears5
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه Gears 5 منتشر شد: آیا به Kait Diaz می توان اعتماد کرد؟

یحیی رحیمی 14 شهریور 1398 بدون دیدگاه
541 بازدید

مایکروسافت امسال روی بازی Gears 5 حساب بزرگی بازکرده است و این‌یکی از بازی‌هایی است که قرار است طرفداران Xbox را راضی نگه دارد. این نسخه پیشرفت زیادی داشته است و همچنین تجربه مولتی پلیر بازی نیز فوق‌العاده است اما نظر منتقدان چیست و آن‌ها چه فکری در مورد بازی دارند؟

استودیو The Coalition تابه‌حال زحمت زیادی برای بازی Gears 5 کشیده است و مدت‌هاست که از روند توسعه بازی می‌خوانیم. اضافه شدن بخش Horde در نوع خودش فوق‌العاده جالب است و همچنین حالت Escape نیز هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. به‌هرحال منتقدان نظر خود را در مورد بازی منتشر کرده‌اند و باهم بخشی از صحبت‌هایشان را خواهیم خواند.

بازی: Gears 5
پلتفرم ها: Xbox One و PC

توسعه دهنده: The Coalition
ناشر: Xbox Game Studios
قیمت: 50 پوند

IGN — 8.8

gears 5

Gears of War پیشرفت خوبی به خود دیده است و قطعاً سیستم کاورگیری سوم شخص بازی کمک زیادی به این پیشرفت کرده است اما بازی به دلیل پنهانی همچنان زنده مانده است و آن نیز روح و قلب بازی است. دو نسخه اول بازی یک شروع فوق‌العاده داشتند و در آخر Gears of War 3 این قلب را به نسل جدیدی از Gears انتقال داد. این سری فوق‌العاده مهم و برجسته است و دلیل آن نیز توجه شما به شخصیت‌هاست. Gears 5 نیز تفاوتی ندارد و تأثیر تصمیم و اعمال شما در یک گیم پلی کاملاً بهبودیافته روی همین بازی و البته بازی‌های آینده که من مشتاق دیدن آن‌ها هستم تأثیر می‌گذارد.

Game Spot —7

gears 5

Gears 5 به‌طورکلی بازگشت همان المان‌های همیشگی سری Gears of War است اما این بار می‌بینیم که این المان‌ها با روشی که شما بازی می‌کنید سازگارتر است. مهم نیست که بخش داستانی را بازی کنید یا Co-Op، همیشه یک گزینه و آپشن دیگر برای شما وجود دارد و همچنین محتوا و جوایز زیادی. Gears 5 ممکن است از جهت نحوه داستان‌سرایی و نسخه‌های قبلی خود ضعف داشته باشد اما گنجاندن ایده‌های جدید دلیل خوبی برای بازگشت طرفداران به این بازی حساب می‌شود.

Game Informer — 8.5

Gears 5

Gears 5 دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. این جنگ قدیمی هنوز هیجان خود را دارد. البته گشت‌وگذار در دنیای جهان باز مشکلات خود را دارد اما نمی‌تواند آن تجربه فوق‌العاده‌ای که The Coalition در زمینه مبارزه به کار گرفته است را بشوید و فراموش کرد. داستان نیز ماجراجویی سرگرم‌کننده‌ای است که لحظات شکه کننده‌ای دارد و یک شروع خوب برای نسخه بعدی است. من از همین‌الان منتظر نسخه بعدی بازی هستم.

GamesRadar — 4/5

gears 5

Gears 5 روند اصلی خود را باز اختراع نکرده است اما تغییرات به‌اندازه کافی زیاد هستند که بشود بازی را از آن شوتر کاورگیری همیشگی جدا کرد. هنگامی‌که شروع به این بررسی کردم، باور داشتم که Gears of War احتیاج به تغییر فوق‌العاده زیاد دارد اما استودیو The Coalition راه دیگری برای پیش انداختن این بازی پیداکرده است. استفاده از مکانیسم‌های جدید برای جان بخشیدن به روح قدیمی بازی، باعث درخشان شدن کل بازی شده است.

USgamer – 3/5
IGN – 8.8
Gamespot – 7
GamesBeat – 90/100
Game Informer – 8.5
GamesRadar+ – 4/5
EGM – 4/5
COGconnected – 87/100
CGMagazine – 6.5
Xbox Achievements – 90%
Stevivor – 9
Gaming Trend – 90/100
Press Start – 9
Attack of the Fanboy – 4/5
Shacknews – 9
Screen Rant – 4.5/5
Heavy – 9.5
Destructoid – In progress
Hobby Consolas [Spanish] – 95/100
The Games Machine [Italian] – 9.1

gears 5 meta

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.