استودیو The Coalition
محمد صادق شجاعی

استودیو The Coalition مشغول ساخت چندین پروژه معرفی‌نشده است

محمد صادق شجاعی 7 اسفند 1400 بدون دیدگاه
130 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ارون گرینبرگ که به عنوان مدیر کل بخش بازاریابی ایکس باکس فعالیت می‌کند، اعلام کرده که استودیو The Coalition در حال تولید چندین بازی جدید و معرفی‌نشده است.

کوالیشن، استودیویی مشهور است که بیشتر بازیکنان به واسطه سری Gears of War با آن آشنا هستند. این استودیو که تحت مالکیت شرکت مایکروسافت قرار دارد، تا‌کنون بازی‌هایی از جمله Gears of War: Ultimate Edition ،Gears of War 4 و Gears 5 را ساخته است. آخرین محصول استودیو The Coalition، بازی Gears Tactics است که در سال 2020 منتشر شده است.

استودیو کوالیشن به تازگی برای ساخت بازی The Matrix Awakens با شرکت اپیک گیمز همکاری کرده است. اثر مذکور به واسطه جلوه‌های بصری خارق‌العاده و واقع‌گرایانه توجه بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرده است. با این حال پروژه‌های آینده استودیو The Coalition در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌اند. از زمان انتشار بازی گیرز 5 در سال 2019، شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Gears 6 و خلق IP جدیدی از سوی استودیو کوالیشن مطرح شد.

با این وجود که ارون گرینبرنگ، مدیر‌کل بخش بازاریابی ایکس باکس، جزئیات زیادی اعلام نکرده، اما طبق گفته‌های او استودیو The Coalition در حال کار روی «چندین پروژه اعلام‌نشده» است. این خبر در جریان رویدادی که در شهر بوگوتا (کشور کلمبیا) برگزار شد، منتشر شده است. در این مراسم ارون گرینبرگ در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی طرفداران، گفت: «استودیو کوالیشن در استفاده از موتور آنریل انجین استاد است. اعضای آن به شرکت Epic Games برای ساخت دموی The Matrix کمک کرده‌اند. در حال حاضر این تیم مشغول ساخت چندین پروژه معرفی‌نشده است»

استودیو The Coalition

بازی Gears Tactics تازه‌ترین محصول استودیو The Coalition است

تا‌کنون پروژه‌های استودیو The Coalition رونمایی نشده‌اند و جزئیات مختلفی از جمله تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نشده است. با این حال، تایید رسمی ساخت چندین بازی مختلف از سوی ارون گرینبرگ، امری مهم و با‌اهمیت است. لازم به ذکر است که استودیو کوالیشن قرار نیست اثری از مجموعه جنگ ستارگان بسازد؛ به همین دلیل دایره آثار احتمالی این استودیو محدود‌تر می‌شود.

بدون شک شرکت Microsoft و بخش Xbox اخبار و اطلاعاتی از بازی‌های معرفی‌نشده استودیو کوالیشن و آثاری همچون Avowed و Perfect Dark را در ماه‌های آینده منتشر خواهند کرد. به همین دلیل باید تا زمان تحقق این امر صبر و شکیبایی داشته باشیم.

نظر شما در مورد ساخت چندین پروژه مختلف توسط استودیو The Coalition چیست؟ آیا آثار قبلی این استودیو را تجربه کرده‌اید و مشتاقانه در انتظار بازی‌های جدید هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.