دانلود بازی Driftland The Magic Revival برای PC
دانلود بازی Driftland The Magic Revival برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Driftland The Magic Revival برای PC

پارسی گیم 3 اردیبهشت 1398 2 دیدگاه
9,155 بازدید

دانلود بازی Driftland The Magic Revival برای کامپیوتر

قدرت چقدر در نزد شما شیرین است؟ مطمئنم برای یک‌بار هم که شده خواسته‌اید جای پادشاهان و تزارها بوده باشید و برای خود ملک و مملکتی داشته باشید و عده‌ای رعیت زیر مقام همایونی شما نفسی بکشند و هر چه در این دنیاست برای شما باشد. حالا دست از خیال‌پردازی بردارید و این خیالتان را باکسی نگویید که مبادا مسخره‌تان کنند. ازآنجاکه آرزو بر جوانان عیب نیست، چرا این آرزو را به‌صورت مجازی اجرا نکنیم و چه بازی بهتر از Driftland: The Magical Revival؟ منبع جدیدی از جادو خود را نشان داده است و حکومت‌های مختلفی از دل آن سر درآورده‌اند. شما منطقه‌ای کوچک تحت حکمرانی خوددارید و باید نشان دهید که عطش قدرت شما تا چه حد است و تا چه میزانی دل به کشورگشایی دارید.

بعد از سال‌های متوالی جنگ و صلح‌های پیاپی، نیروی قدرتمندی که دنیا را مستحکم کنار هم قرار داده بود ازهم‌پاشیده است و تمام امپراتوری‌های حاضر طمع زوال را چشیده‌اند و نابودشده‌اند. حالا جادویی جدید پدید آمده است و هدفش تنها بهبود صدمه وارده به کره زمین است و شما در نقش یک پادشاه نباید اجازه بدهید که دنیا از این بیشتر به‌سوی نابودی برود و این در دست شماست که بار دیگر آن شکوه شاهی را به امپراتورهای خاک گرفته بازگردانید. کار خود را با یک جزیره بسیار کوچک شروع خواهید کرد و در ابتدا می‌توانید ببینید که تمام اطراف شما از غبار جنگ پوشیده است و باید منابع مختلفی را برای گسترش حکومت کوچک خود و از بین بردن این مه عظیم جمع‌آوری کنید و سپس کشورگشایی را شروع کنید و البته که چه خون‌هایی نیز زیر فرمان شما به زمین خواهند ریخت، عالی‌جناب!

تمام دنیای بازی از این جزایر ساخته‌شده است و کم‌کم می‌توانید بفهمید که در کجای این نقشه پهناور قرار دارید. جزیره‌های کناری کم‌کم نمایان می‌شوند و می‌توانید برای رسیدن به منابع آن بین دو جزیره پل بزنید و آن را به حکومت خود اضافه کنید. هزاران سال پیش، جنگ افسانه‌ای و سختی در دنیا برقرار بوده است و همین بلایی عجیب را سر زمین آورده است و آن را تکه و پاره کرده است. افسانه‌ها نوید پادشاهی داده‌اند که دوباره دنیا را یکی خواهد کرد و باید ثابت کنید که این پادشاه همان شما هستید. هر جزیره منابع مختلفی دارد و می‌توانید از ساختمان‌های مشخصی برای استخراج آن‌ها استفاده کنید. تقریباً همه‌چیز مانند بازی‌های شهرسازی پیش می‌رود و برای گسترش حکومت خود نیاز به مردم‌دارید و آن‌ها نیز نیاز به غذا دارند و از آن‌سو مزارع نیز غذا تولید می‌کنند و چه راه آسانی برای راضی نگه‌داشتن رعیت!

اما مهم‌ترین بخش بازی مبارزه است و باید سربازان تازه‌نفسی آماده نبرد کنید و نیروهای جادویی مانند جادوگران نیز همراه ارتش شما خواهند بود و به شما در نوشتن تاریخ کمک خواهند کرد. عجیب‌ترین بخش بازی آنجاست که شما کنترل سربازان خود را ندارید و در صورت حمله یک هیولا به قلعه، اگر عشقشان بکشد به‌سوی او حمله خواهند برد یا اینکه می‌نشینند و گردو بازی می‌کنند. البته می‌توانید روی کشتن این نوع موجودات و هیولاها، جایزه‌ای بگذارید و آنگاه همه برای دریافت پول رهسپار نبرد خواهند شد.

Driftland: The Magical Revival بدون شک یکی از بهترین‌ها در نوع خودش است و برای چندساعتی هم که باشد حس یک فرمان روای بزرگ را به شما منتقل خواهد کرد و ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد. منتقدین نیز روی خوشی به این بازی نشان داده‌اند و دیگر منتظر چه هستید؟ می‌گویند تاریخ را فاتحان می‌نویسند، ببینم شما چقدر می‌توانید برای خودتان احترام بخرید؟

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7
Processor: AMD Ryzen 3 or Intel Core i3 (3 Ghz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 7970 or NVIDIA GeForce 770 or or equivalent DirectX 11 card
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 or Intel Core i5 (3 Ghz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 or NVIDIA GeForce 1060 or or equivalent DirectX 11 card
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After a devastating war between ancient mages, a powerful spell is all that holds together the shattered planet of Driftland. Faced with the destruction of their entire civilization and life on the planet, the warring factions called a truce and tried to repair the damage – but it was already too late. By using all their remaining magic to cast a powerful spell, they managed to keep their world in relative balance. Many dark ages passed, but when all seemed lost, a ray of hope emerged once more: new sources of magic appeared, and new mages were given birth to across the planet. Now, as the dormant conflicts once again surface, this rediscovered power will determine whether Driftland is restored to its former glory or wiped from the cosmos entirely.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام ایا بازی انلاینه؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      مهمان

      سلام
      این نسخه که درسایت مشاهده می کنید آفلاین می باشد. برای آنلاین بازی کردن باید سی دی کی ان را تهییه نمایید.