دانلود بازی Randall برای PC
دانلود بازی Randall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Randall برای PC

پارسی گیم 18 خرداد 1396 2 دیدگاه
10,471 بازدید

دانلود بازی Randall برای کامپیوتر

آیا با بازی Shank خاطره دارید و یا بازی Vector را بر روی پلتفرم اندروید تجربه کرده‌اید؟ Randall بازی جدید استدیو We The Force Studios گیم پلی و خط داستانی آن تقریباً در حال و فضای دو بازی گفته‌شده است، بازی که در سبک اکشن و ماجرایی به تازگی بر روی Steam آمده و توانسته در این مدت کم بازخوردهای خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کند.

داستان Randall در آینده جریان دارد، جایی که دیگر اکثر منابع طبیعی برای ادامه حیات و تولید انرژِی بر روی زمین به اتمام رسیده‌اند و تنها منبع باقی‌مانده معدن‌ها هستند که آن‌ها نیز توسط یک شرکت دیکتاتور و یکه تاز به تسخیر درآمده‌اند، این شرکت هرکسی را که باسیاست‌هایش مخالفت کند را سرکوب می‌کند و Randall شخصیت اصلی داستان یکی از همین معترضان سیاست‌های این شرکت است، او پس مخالفت‌هایش با این شرکت تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرارگرفته و حال شما باید به عنوان بازیکن، او را از مخمصه فراری دهید و بر این شرکت دیکتاتور غلبه کنید.

Randall در بخش گیم پلی بسیار خوب کار کرده و بازی سرعت لازم را در فرارها دارد که به هیجان‌انگیز شدن گیم پلی بازی کمک بسیاری می‌کند، همچنین شما در Randall به طیف عظیمی از سلاح‌ها دسترسی دارید که می توانید به کمک آن‌ها بر دشمنانتان غلبه کنید. در کل Randall در بخش گیم پلی تقریباً بی‌نقص کار کرده و موانع و چالش‌های بازی به قدری خوب هستند که شما را درگیر خود کنند.
Randall از یک گرافیک دو بعدی بهره می‌برد که کاملاً مناسب خط داستانی و گیم پلی بازی است، همچنین گرافیک هنری بازی که شامل طراحی محیط و رنگ‌بندی‌ها می‌شود به خوبی کار شده و لذت بخش تر بودن بازی کمک بسیاری می کند.

اگر به بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز علاقه دارید و می‌خواهید چند ساعت از وقت خود را با آدرنالین بالا سپری کنید، Randall یک پیشنهاد بسیار خوب برای شماست که تجربه‌اش خالی از لطف نیست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel I3 4th Generation
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 Series
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    yasin

    مهمان

    ببخشید این بازی 64 بتی هستش
    سیستم من رم 4 گررافیک 2 32 بیتی هست میخونه ایا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به yasin

      پشتیبانی

      سلام
      ویندوز باید 64 بیتی باشه