دانلود بازی Decay of Logos برای PC
دانلود بازی Decay of Logos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Decay of Logos برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1398 بدون دیدگاه
8,928 بازدید

دانلود بازی Decay of Logos برای کامپیوتر

دود از روستا بلند می‌شود و همه‌جا توسط آتش به ازل نزدیک شده است، یک موجود خبیث در حال آزار رساندن به گوزنی شمالی است و اینجا شما با شمشیر بران خود ایستاده‌اید. این شروعی است که بازی Decay of Logos با آن شمارا دیوانه خود می‌کند. خبری از توضیحات طولانی و آموزش‌های حوصله سر بر نیست. اینجا شما تنها ایستاده‌اید و یک شمشیر نیز همان حس سنگ دلی محیط پیرامون را می‌چشد. استودیو Amplify Creations با این شروع کاملاً نوید آن را می‌دهد که بازی بدون راهنمایی است. در این جنگل تنها به‌پیش خواهید رفت و باید خودتان ادامه داستان را دریابید. نیرویی مهیب روستای شمارا با خاک یکسان کرده است و باعث شده است که پرتاگونیست جوان ما دست به انتقام بزند و صلح را به دنیای مصیبت‌زده خود بازگرداند.

دنیایی که آدا در آن زندگی می‌کند با فانتزی و موجودات افسانه‌ای درآمیخته است. دنیا درگیر جنگ است و آتش آن به روستای کوچک او نیز رسیده است. آدا دیگر از این فلاکت خسته شده است و شمشیر برمی‌دارد و شمارا برای طی کردن ماجراجویی عظیم دعوت می‌کند. تا وارد بازی می‌شوید، در محیط بکر Decay of Logos غرق می‌شود و گذر ساعت و زمان از دستتان درخواهد رفت. کوه‌ها سر برافراشته‌اند و البته کوهی از اجساد نیز آن ور منظره نشسته‌اند و با خودتان نمی‌توانید کنار بیایید که چرا باید این اتفاقات افتاده باشد؟ بازی آن روند قدیمی روایت داستانی را بی‌خیال شده است و این بار قرار است که هر منطقه را برای سرنخ بگردید و در آخر ممکن است که روند داستانی خاصی پیداکرده باشید. دنیا پر از حیوانات و موجودات خبیث و آماده رزم است و حسی به شما می‌گوید که باید آن‌ها را طوری لت‌وپار کنید که مرغ‌های آسمان به حالشان گریه کنند.

سلاح‌ها با امتیازهایی که جمع‌آوری می‌کنید قدرتمندتر می‌شوند و البته کشتن هر هیولا نیز یک سری آیتم‌های خاص به شما اهدا خواهد کرد. حل پازل‌های داخل Decay of Logos نیز هوش و نیروی جادوی بیشتری به شما اهدا خواهد کرد و البته استفاده از جادو واقعاً به کارتان خواهد آمد و هر زمان که توانستید از آن استفاده کنید. Decay of Logos لحظات لذت بخشی برای شما خواهد ساخت و با هیجان کامل شمارا در جستجوی محیط گسترده‌اش نگه خواهد داشت و البته که پرده‌برداری از رازهای بازی فوق‌العاده جذاب است. تنها چند بار تکان دادن شمشیر و کشتن چند کله خراب، روند بازی را به شما یاد خواهد داد و کم یک حرفه‌ای از آب درخواهید آمد.

در ادامه برای دانلود بازی Decay of Logos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3470 CPU @ 3.20GHz or AMD FX 8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660/Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4790 CPU @ 3.60GHz or AMD R5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 3 GB, GeForce GTX 960/R9 285
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on a journey of revenge and betrayal set in motion by the destruction of our young adventurer’s village at the hands of Crimson Knights. Find solace in your mystical elk companion as you battle the unforgiving foes that roam this once peaceful realm. Venture into ancient ruins and dungeons in search of their rewards in a quest to find the truth behind the attack of Ada’s home. Take heed – there’s a dark and treacherous force at work in this world that corrupts even its inhabitants.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.