dirt rally
یحیی رحیمی

بازی DiRT Rally روی فروشگاه Humble Bundle رایگان شد؛ اضافه به حساب استیم

یحیی رحیمی 8 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,253 بازدید

دوست دارید که سر و بدنتان گلی شود و البته در این میان با سرعت بسیار بالایی با حریفان سر سخت مسابقه دهید؟ اگر از علاقه مندان چنین چیزی هستید، خبر خوبی برایتان داریم. بازی DiRT Rally در فروشگاه Humble Bundle مجانی شده است و هر چه زودتر دست بجنبانید که بازی در آخر به حساب استیم شما اضافه خواهد شد و برای همیشه آن را خواهید داشت.

DiRT Rally در سال 2015 عرضه شود و ممکن است که زیاد جدید نباشد اما قطعا تجربه جالبی را به شما ارایه خواهد داد. می توانید با اتومبیل های مسابقه قدرتمند آن در دل صحرا و گل و لای برانید و البته که از جلوه های بصری فوق العاده آن نیز لذت ببرید. این بازی هنوز از بهترین ها در ژانر خودش است و تجربه ای فوق العاده در اختیار شما قرار خواهد داد.

اما اگر مایل به دانستن بازی جدید سری DiRT هستید، باید بگوییم که DiRT 2.0 جدیدترین این سری است که البته قیمت بالایی دارد و DLC هایش نیز کمر شما را خواهند شکست. به هر حال فعلا می تونید از DiRT Rally لذت ببرید و بعدها اگر دوست داشتید نگاهی به DiRT 2.0 نیز بیندازید.

روند دریافت بازی نیز این طور است که باید در فروشگاه Humble Bundle یک حساب کاربری داشته باشید و با طی کردن روندی که فروشگاه برایتان در نظر گرفته است، می تواند یک کد استیم دریافت کنید. با وارد کردن این کد در حساب استیم خود، بازی برای همیشه به حسابتان اضافه خواهد شد. گفتنی است که بازی DiRT Rally در حال حاضر 40 دلار قیمت دارد و فکر نکنید که بازی ارزان و به درد نخوری را دریافت می کنید!

اگر از اعضای همیشگی فروشگاه نیز باشید دو بازی جالب دریافت خواهید کرد. هزینه عضویت ماهانه این فروشگاه نیز 12 دلار است و هر ماه حدود 100 دلار بازی به شما ارایه می شود. می تونید از این لینک به فروشگاه هدایت شوید و کد استیم خود را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.