دانلود بازی Into the Pit برای PC
دانلود بازی Into the Pit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Into the Pit برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1400 بدون دیدگاه
4,491 بازدید

دانلود بازی Into the Pit برای کامپیوتر

طراحی بازی‌های اکشن ماجرایی با زاویه دوربین اول‌شخص چالشی بزرگ برای سازندگان محسوب می‌شود، خصوصاً زمانی که از سلاح‌های کلاسیک خبری نبوده و هدف ارائه ایده‌ای نو در این قالب باشد. استودیوهای زیادی سعی در ارائه محتوایی متفاوت در این قالب داشته‌اند و برخی موفق شدند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و برخی دیگر به فراموشی سپرده شدند. بازی Into the Pit از استودیو Nullpointer Games عنوانی متفاوت بوده که با تلفیق عناصر Rogue-Like در گیم پلی‌اش تلاش در جذب مخاطبان مختلف را دارد.

شما عضوی از یک خانواده مرموز هستید که وظیفه شکار کردن موجودات اهریمنی و نیروهای جادویی را بر عهده دارید. روزی برادرزاده شما که Luridia نام دارد، یک منطقه مرموز و شیطانی را کشف کرده که در نزدیکی روستا واقع شده است. سپس نامه‌ای از سمت او دریافت می‌کنید که ظاهراً در آن به اتفاق هولناکی که قرار است رخ بدهد اشاره کرده است. حال بر عهده شما است که کشفیات برادرزاده خود را دنبال کرده و از رازهای مرموز پشت این ماجرا پرده بردارید.

گیم پلی بازی سبک و سیاقی اکشن داشته و با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده است. سلاح اصلی کاراکتر شما، قدرت‌های جادویی مختلفی بوده که توسط دستانش اجرا می‌شود. با پیشروی در بازی و پیدا کردن منابع قدرت مختلف، جادوهای قوی‌تری در اختیار شما قرار گرفته و با ترکیب برخی عناصر مهم می‌توانید علاوه بر ویژگی‌های اصلی، دشمنان و دخمه‌هایی که تجربه می‌کنید را هم شخصی‌سازی کنید.

عناصر Rogue-Like موجود در بازی در تمامی جوانب حضور دارند. طراحی مراحل تصادفی بوده و معمولاً کوتاه هستند اما همین تصادفی بودن، تنوع آن‌ها را بیشتر کرده و هرگز نمی‌دانید چه چیزی در انتظارتان خواهد بود. با نجات دادن اهالی روستا هم می‌توانید به‌طور دائمی، قدرت‌های ویژه‌ای به کاراکتر خود اضافه کنید و برای ماجراجویی‌های چالش‌برانگیز آینده، آماده‌تر شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری بازی‌های Quake را نیز تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Into the Pit با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1
Processor: Intel Core i5-8250U (4 * 1800), AMD Ryzen 3 2200G (4 * 3500), or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce MX 150 (2048 VRAM), Radeon RX 550 (4096 VRAM), or equivalent
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-7700HQ (2 * 2800), AMD FX-9590 (8 * 4700), or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 (6144 VRAM), Radeon R9 390X (8192 VRAM), or equivalent
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As members of a family of lore-hunting mystics, you and your cousin Luridia separately wander the land following rumors of occult power. After discovering a demonic pit in a nearby village, Luridia’s once prolific letters grow silent.
Something has gone terribly wrong. Now it is up to you to journey to the desolate hamlet under dark eldritch skies. What did Luridia discover? And what great power has this village unearthed?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.