دانلود بازی Field of Glory Empires Persia برای PC
دانلود بازی Field of Glory Empires Persia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Field of Glory Empires Persia برای PC

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
20,790 بازدید

دانلود بازی Field of Glory Empires Persia برای کامپیوتر

آن دسته از بازی‌هایی که حال و هوای تاریخی دارند و ما را به دوران باستان و تمدن‌های قدیمی آن زمان می‌برند همواره جذابیت خاص و بالایی داشته‌اند. خصوصاً اگر این بازی‌ها در سبک استراتژی ارائه شوند چون بحث مدیریت و فرماندهی به وسط می‌آید، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و به‌یادماندنی‌تر را برای بازیکن خواهد داشت. بازی Field of Glory Empires از استودیو Ageod یکی از همین عناوین است که به‌تازگی بسته الحاقی Persia نیز برای آن منتشرشده است.

Field of Glory Empires Persiaدر بسته الحاقی Persia، دوران شکوفایی تمدن ایران را به بازی اضافه کرده و شما را به زمان هخامنشی‌های اسطوره‌ای می‌برد. دوران فرمانروایی کوروش و داریوش و قلمرو گسترده آن‌ها که به‌مرور شکل گرفت را در این بسته الحاقی می‌توانید تجربه کنید و از آن لذت ببرید. به‌جز این وقایع تاریخی دیگر مانند حمله یونانی‌ها به ایران و فتح آن توسط اسکندر نیز در بازی گنجانده‌شده تا درک عمیقی از این وقایع را داشته باشید. هرکدام از دو ملیتی که اضافه‌شده‌اند سبک بازی متفاوتی را می‌طلبند و نیروهای مخصوص به خودشان را دارند که امری جالب بوده و دقت سازندگان بازی را به شما نشان می‌دهد.

بازی در دوران قدیمی و در نواحی اروپا و خاورمیانه جریان دارد و امپراتوری‌ها و تمدن‌های آن زمان برای فرماندهی و مدیریت در اختیار شما قرار دارند. تجربه واقعی حکومت بر یک امپراتوری قدیمی چیزی است که در این بازی انتظار شما را می‌کشد. موارد بسیار زیادی در گیم پلی بازی گنجانده‌شده تا شما را سرگرم نگه دارد و تجربه‌ای لذت‌بخش را در خاطرات شما ثبت کند.

به‌جز بحث مدیریت قلمرو و امپراتوری، ساخت‌وساز از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید. بنا کردن ساختمان‌های مختلفی که قابلیت‌های جدیدی را برای نیروهای شما ایجاد می‌کنند و یا ساختمان‌هایی که مسیرهای تجارت و دادوستد را در اختیار قلمرو شما قرار می‌دهند ازجمله چیزهای مهمی بوده که برای امپراتوری شما واجب است. برای مبارزات هم مدیریت نیروها و همین‌طور فهمیدن نقاط قوت و ضعف نیروهای مختلف امری مهم و حیاتی بوده که نتیجه نبردها به‌شدت به آن وابسته است.

انتخاب صحیح و منطقی نیروهای مختلف و ترکیب کردن مناسب آن‌ها، برای تشکیل سپاهی که شکست‌ناپذیر است به‌شدت لازم بوده و از موارد دیگری است که باید به آن دقت کنید. جز مبارزات، راه‌های دیگری برای کشورگشایی و افزایش قلمرو وجود دارد. شما می‌توانید راه‌حل‌های دیپلماتیک را پیش ببرید و با اتحاد سایر ملت‌ها، به یک قدرت مثال‌زدنی تبدیل شوید. این موارد همگی در کنار هم یک بازی کامل و سرگرم‌کننده درزمینهٔ کشورداری و حکومت را در اختیار شما قرار داده که تجربه آن به‌شدت لذت‌بخش خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Civilization VI را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Field of Glory Empires Persia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 2GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB DirectX 9 Compatible Graphics Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Civilizations come and go; common men and kings they get covered by the dust of time in the same way. Monuments and wonders crumble under their own weight. But the cultural legacy is not bygone. Stories and tales about ancestors and their deeds pass through generations, the old knowledge is not lost forever. Soon, new societies, new kingdoms, new civilizations rise from the seeds of the ones which predated them. Decadence is not the end.
This DLC showcases the lightning-fast ascension of Persia from a humble kingdom to one of the largest empires history has ever known. Initially, as Cyrus the Great, you’ll have to overthrow powerful neighbors, like Media, your former liege, Ancient Babylon and its mighty cities, or Lydia, ruled by Croesus, a man rich beyond dreams.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.