control
یحیی رحیمی

بازی Control در ابتدا از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد

یحیی رحیمی 3 شهریور 1398 بدون دیدگاه
964 بازدید

بازی Control فوق العاده عجیب و غریب است و به نوعی ترکیب تمامی بازی های قبلی استودیو Remedy Entertainment است و البته قطعا عجیب ترین آن‌هاست. ایده هایی که در بازی به کار رفته اند در نوع خودشان تازه و خلاقانه هستند و شخصیت اصلی نیز یک دختر است که تم بازی را به طور کلی تغییر داده است اما متاسفانه حالت HDR در ابتدای انتشار بازی در دسترس نخواهد بود.

این خبر توسط یکی از اعضای کمپانی 505 Games تایید شده است. او در توییت های متعددی به سوالات طرفداران جواب داده است و در جواب به یکی از سوالات نیز تایید کرده است که قابلیت HDR در ابتدا در دسترس نیست و به نظر باید بیشتر منتظر بمانیم و این فوق العاده برای کاربران حرفه ای نا امید کننده است زیرا که بازی سخت افزار قدرتمندی لازم دارد و اگر قرار نیست چنین قابلیت هایی روی این سخت افزار اجرا شوند، دلیل این همه مانور توسعه دهندگان در مورد گرافیک و جلوه های بصری چیست.

او گفته است که ممکن است در ادامه شاهد اضافه شدن قابلیت HDR به Control باشیم و این بستگی به درخواست های بازیکنان از پابلیشر و استودیو توسعه دهنده دارد. ولی به نظر می رسد که همان روز اول بعد از انتشار بازی، این قابلیت را دریافت کنیم و فعلا هیچ گونه پشتیبانی از حالت HDR به عمل نیامده است. البته بازی Control بدون HDR نیز باز فوق العاده به نظر می رسد که و امیدواریم در آخر دل توسعه دهنده به رحم بیاید و این قابلیت را برای بازیکنان فعال کند.

همچنین مشخص نیست که بازی از Ray-Tracing یا پیگیری پرتو پشتیبانی خواهد کرد یا خیر البته کارت گرافیکی که برای سیستم پیشنهادی اعلام شده است، چنین قابلیتی را پشتیبانی می کند. همچنین در ادامه نیز گفته شده است که تمامی کنسول ها تنها قادر به اجرای بازی روی 30 فریم بر ثانیه خواهند بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.