marvel's avengers
یحیی رحیمی

کارگردان Marvel’s Avengers: تا اتمام توسعه مدام بازی تغییر خواهد کرد

یحیی رحیمی 2 شهریور 1398 بدون دیدگاه
613 بازدید

توسعه دهندگان استودیو Crystal Dynamics دست و دلباز بودند و بالاخره گیم پلی بازی Marvel’s Avengers را در نمایشگاه گیمزکام امسال به ما نمایش دادند. حالا کارگردان بازی به نام Casey Lynch در مورد تغییرات انجام گرفته در بازی صحبت کرده است و گفته است که بازی تا روز انتشار آن مداوم تغییر خواهد کرد.

هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی مانده است و استودیو قول عرضه در ماه مه 2020 را داده است. Lynch در این مورد گفت:

همه چیز در مورد بازی با ادامه توسعه و پولیش بازی تغییر خواهد کرد و ما حالا به این مرحله رسیده ایم اما چیزهایی که در E3 به شما نشان دادیم حالت اولیه و قبل آلفا را داشت. از شخصیت ها تا هر آنچه که در بازی وجود دارد دستخوش تغییر خواهد شد.

تریلری که در E3 2019 نمایش داده شد فوق العاده جالب و هیجان انگیز بود و توجهات بسیاری را برانگیخت. اما مدتی پیش تایید شد که بخش داستانی بازی تنها به صورت تک نفره انجام خواهد شد و قرار نیست که شاهد یک Co-Op مولتی پلیر باشیم و همین کمی طرفداران را نا امید کرد. ذات بازی Avengers در این است که Co-Op باشد و عجیب است که چنین چیزی در بخش داستانی آن قرار داده نشده است و تازه بخش آنلاین Marvel’s Avengers نیز چندان پرمحتوا نیست.

منظور ما از تغییر همان پولیش کردن است. چیزی که ما در حال انجامش هستیم، این است که هربار جزئیات بیشتری به مدل های شخصیت ها اضافه می کنیم و البته نورپردازی را نیز بهتر می کنیم. امیدواریم که شخصیت ها هر چه به زمان انتشار نزدیک می شویم، بهتر نشان داده شوند. باید بگویم که ما در حال تغییر شخصیت ها نیستیم، تنها آن‌ها را پولیش می کنیم.

Marvel’s Avengers در 15 مه 2020 عرضه خواهد شد و باید دید که استودیو چطور از پس توسعه بازی برخواهد آمد. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.