avengers
یحیی رحیمی

جزئیات شخصی سازی و آیتم های تاراج بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

یحیی رحیمی 31 مرداد 1398 بدون دیدگاه
820 بازدید

استودیو Square Enix بالاخره دیروز یک گیم پلی فوق العاده 18 دقیقه ای از بازی Marvel’s Avengers منتشر کرد و بالاخره حرکت شخصیت ها را در واقعیت مشاهده کردیم. اما هنوز سوال زیادی در مورد بازی باقی مانده است و برای نمونه آیا هسته اصلی بازی پیرامون Loot یا تاراج است؟ و اینکه چه مکانیسم هایی در بازی به کار رفته اند؟

IGN مقاله ای در این مورد منتشر کرده است. در ابتدا باید بگوییم که Loot یا تاراجی که به دست می آورید، به صورت طبقه بندی شده خواهد بود و بعضی آیتم ها نادر خواهند بود و یک سری فوق العاده نادر و به نوعی افسانه ای. همچنین زره ها نیز چنین طبقه بندی خواهند داشت و هر شخصیت نیز دارای زره مخصوص خود است و می توان آن را ارتقا نیز داد.

هر قطعه از زره نیز همراه Perk خواهد بود و بسته به اینکه چقدر زره شما نایاب باشد، Perk بهتری دریافت خواهید کرد. همچنین یک سری زره های مخصوص نیز وجود خواهند داشت که خرید آن‌ها به شما توانایی های جدیدی خواهید بخشید. هر کدام از شخصیت ها نیز داری یک Skill Tree یا درخت توانایی ها خواهد بود و به نوعی هر بار می توانید یک توانایی جدید را باز کنید و چنین سیستمی را برای نمونه در God of War دیده اید.

بازیکنان همچنین می توانند انتخاب کنند که در کدام یک از این توانایی ها سرمایه گذاری کنند و این بسته به نحوه بازی شما دارد و خودتان در این مورد تصمیم خواهید گرفت. مثلا اگر شما می خواهید Iron Man روی مبارزات تن به تن تمرکز داشته باشد، باید آن مسیر توانایی مشخص را برای او فعال کنید.

در آخر نیز یک سری آیتم های تزئینی و لباس های مخصوص نیز در Marvel’s Avengers وجود خواهد داشت و با توجه به 80 سال سابقه کمیک های مارول، استودیو Crystal Dynamics گزینه های زیادی برای بازیکنان در نظر گرفته است. بعضی از این آیتم ها را می شود داخل بازی به دست آورد اما بسیاری از آن‌ها را باید با پول واقعی خرید. دقت کنید که تنها ریز تراکنش های بازی نیز تزئینی هستند.

بازی Marvel’s Avengers روز 15 مه سال 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.