Joker Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

شخصیت‌های جوکر و Terminator در DLCهای جدید به Mortal Kombat 11 اضافه خواهند شد

یحیی رحیمی 31 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,445 بازدید

بدون شک بازی Mortal Kombat 11 یکی از موفق ترین بازی های سال 2019 است و تا به حال بسته های الحاقی خوبی نیز برای آن منتشر شده است. تنها شخصیت هایی که می دانستیم به بازی اضافه خواهند شد، عبارتند از: Shang Tsung و Mightwolf و Sindel و البته شخصیت بسیار درخواست شده Spawn. امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده است که دیگر شخصیت های حاضر در DLC Kombat Pack را مشخص می کند و به نظر Joker و The Terminator نیز در میان این شخصیت ها هستند.

هنوز هیچ گونه گیم پلی نیز از شخصیت های موجود در بسته های الحاقی دریافت نکرده ایم اما می دانیم که این افراد چه ظاهری دارند. برای نمونه در تصویر منتشر شده، جوکر و Sindel را می توانیم ببینیم که دقیقا مشابه کارهای قبلی هستند. Spawn بسیار شبیه شخصیت موجود در کتاب های کمیک است و البته T-800 Terminator نیز شباهت های زیادی به آرنولد شوارتزنگر دارد.

Mortal Kombat 11

در کنار اعلام موجودیت این شخصیت ها، استودیو بازی همچنین تاریخ عرضه هر کدام از آن‌ها را نیز اعلام کرده است. همان طور که می دانید، شخصیت های Shang Tsung و Nightwolf در دسترس هستند اما Terminator T-800 روز 8 اکتبر عرضه خواهد شد و همچنین Sindel روز 26 نوامبر و جوکر نیز 28 ژانویه و در آخر Spawn نیز روز 17 مارس 2020 به جمع دیگر شخصیت ها اضافه خواهد شد و آن روز دیگر مبارزان بازی Mortal Kombat 11 کامل خواهند شد.

برای دریافت شخصیت های جوکر و ترمیناتور کمی باید صبر داشته باشید و هنوز زمان زیادی تا آن موقع مانده است و به نظر NetherRealm Studios می خواهد شخصیت های خوش ساخت و روان تری را در اختیار بازیکنان قرار دهد. می توانید با خرید نسخه Premium Edition بازی تمامی این شخصیت ها را نیز دریافت کنید وگرنه باید به صورت جداگانه مبلغی برای خرید آن‌ها بپردازید. همچنین قرار است Mortal Kombat 11 در آینده نیز به پلتفرم Google Stadia اضافه شود.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.