Age-of-Empires-IV
یحیی رحیمی

بازی Age of Empires IV در نمایشگاه هفته آینده Gamescom نمایش داده خواهد شد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,362 بازدید

تیم توییتری بازی Age of Empires دیروز خبرهای هیجان انگیزی را در مورد حضور بازی در نمایشگاه Gamescom امسال منتشر کرد. هنوز مطمئن نیستیم که این خبرها در مورد چه است اما می دانیم که توسعه بازی های Age of Empire 2: Definitive Edition و Age of Empires IV در جریان است و ممکن است که این دو بازی را در نمایشگاه هفته آینده مشاهده کنیم.

در توییت منتشر شده، توسعه دهندگان گفته اند که خبرهای هیجان انگیزی داریم و برای خبردار شدن منتظر Gamescom 2019 باشید. ممکن است یکی از دو بازی گفته شده در مراسم حضور داشته باشند. Age of Empire 2: Definitive Edition نیز برای نمایش در مراسم مایکروسافت تایید شده است و به نظر تاریخ عرضه رسمی بازی را خواهیم فهمید. این بازی در غرفه های E3 2019 حضور داشت و بسیاری به موفق به تجربه این بازی شدند که در نوع خودش فوق العاده بود.

age of empire gamescom

به نظر می رسد که پاییز امسال زمان مناسبی برای عرضه بازی باشد. هر چه باشد به زودی اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد. در این میان Age of Empires IV هیجان انگیز تر است. می دانیم که توسعه بازی این بازی در جیان است و همچنین خود بازی نیز در اوت 2017 معرفی شد و حالا 2 سال از آن تاریخ می گذرد. آن زمان تنها یک تیزر کوتاه از بازی را مشاهده کردیم و فعلا هیچ گونه گیم پلی از آن دریافت نکرده ایم. احتمالا در Gamescom امسال، گیم پلی بازی به نمایش گذاشته شود و این قطعا برای طرفداران هیجان انگیز خواهد بود.

طرفداران سری Age of Empires باید توجه جدی به استریم دوشنبه داشته باشند. گفته شده است که این بازی ها در مراسم Xbox حاضر خواهند بود. استریم زنده مراسم از ساعت 19:30 شب به وقت ایران شروع خواهد شد و احتمالا استریم زنده را بتوانید از وب سایت ما نیز تماشا کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.